lillegrill Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 I går skulle jeg installere joomla på webhotellet (www.b-one.net) mitt etter at jeg hadde vurdert X antall gratis CMS. Problemet jeg støttet på var: Session save path "/tmp" uskrivbar Googlet litt og fant ut at man måtte forandre litt på instillingene i php.ini fila. Regner med at jeg ikke får tillgang til denne av www.b-one.net og lurer derfor om det finnes en workaround til dette problemet? eller må jeg bare ta kontakt med www.b-one.net og høre om de kan gjøre de nødvendige forandringene for meg? Takker for alle svar, lillegrill Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 1. Bytt host 2. Les om det står noe o FAQ sidene eller lignende på sidene deres 3. Skriv om scriptet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tror du burde besøke det offesielle forumet. Da de kan sikkert gi deg bedre og kontstruktiv hjelp. For å besøke forumet, klikk her. Lenke til kommentar
lillegrill Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Har sef. spurt i joomlanordic forumet også.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har sef. spurt i joomlanordic forumet også.. 5382415[/snapback] Anbefaler deg å ligge unna Joomlanordic. Da ansvarlig redaktør gikk ut på Joomla.net forumet og hengte ut forskjellige folk. Han hånet dem rett å slett. Bruk heller: http://forum.joomla.org Lenke til kommentar
0lav Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det står til meg også at session save path er uskrivbar, men jeg har aldri hatt noen problemer med å bruke hverken mambo elr joomla før pga det.. Lenke til kommentar
lillegrill Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hei igjen, har postet på http://forum.joomla.org venter på svar der.. Regner med å få svar der. Takk for de tipsene jeg har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå