mcgroven Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nå har tiden kommet for å trimme bort litt julefett. Lat som du er sunn med det utfordrende Ski Racing 2006. Les mer Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Spillet er genialt, jeg har sløst bort en hel haug med timer på dette allerede. (xbox) Synd at man ikke kan spille 2 player i verdenscupen. differansetidene er forresten meget realistiske og jeg har nok spilt det en god del mere enn Groven. anbefales, grei grafikk også har ikke helt skjønt dette med briller, staver, hjelm og sko. ski er greit for der står det en skala på hva som er de beste. Endret 5. januar 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Vet ikke hvilket grunnlag du har for å si at du har spilt Ski Racing 2006 mer enn meg, men det spiller ingen rolle. Stusser litt over at du finner differansene, da spesielt i fartsdisiplinene, svært realistiske. I utfor er det sjeldent sekunder, men tideler og hundredeler som skiller konkurrentene; slik er det ikke jeg opplever det i dette spillet (med enkelte unntak). Uansett er Ski Racing 2006 fornøyelig, som jeg poengterer. Endret 5. januar 2006 av mcgroven Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Liker dette spiller utrolig godt jeg også. Er faktisk det spillet jeg spiller mest for tiden. Er en fryd å se sin egen framgang, tjene noen ekstra ti deler fra gang til gang. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hadde det vært realistiske tider i spillet, så hadde du endt på sisteplass hver eneste gang. Vet ikke hvordan det er med høyere vanskelighetsgrad... Men spillet er konge. Liker man rallyspill bør dette også falle i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg