larschroe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan noen forklare hvordan jeg kan spille av NTSC-video på PAL-TV med Playstation 2 (hvis det går an)? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er ikke noe problem, HVIS NTSC filmen du spiller er region fri. Hvis den IKKE er region fri trenger du en modchip for å spille den. Får du SVART/HVITT trenger du en TV som støtter NTSC signaler, RGB kabel eller en chip som støtter konvertering av signaler som foreks MATRIX INFINITY. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Eller lodde over et punkt inni maskinen for å få farger... men da er det like greit å slenge inn en chip samtidig.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Modchip er IKKE eneste løsning for å se NTSC eller Region 1,3,4,5 osv filmer på din PS2. http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=211 Her har du en billig sak som selges hos mange spillbutikker også i norge. Den lar deg, spille egne brente CD'er, filmer fra alle regioner og mye mye mer. Alt uten å måtte åpne konsollen din og betale dyre dommer for en modchip. Det beste av alt er at du beholder garantien din, imotsetning til hvis du putter en modchip i den. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Modchip er IKKE eneste løsning for å se NTSC eller Region 1,3,4,5 osv filmer på din PS2. http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=211 Her har du en billig sak som selges hos mange spillbutikker også i norge. Den lar deg, spille egne brente CD'er, filmer fra alle regioner og mye mye mer. Alt uten å måtte åpne konsollen din og betale dyre dommer for en modchip. Det beste av alt er at du beholder garantien din, imotsetning til hvis du putter en modchip i den. 5381916[/snapback] Og det beste av alt med Action Replay er at sony kommer hele tiden med nye modeller slik at Action replay ikke støttes. som foreksempel v14 modellen som er i salg i Norge nå. Den funker IKKE med action replay max Så da må vi nok vente på en oppdaterings cd fra action replay. Det billigste er å gjøre DVDen sonefri via et program så kan du spille så mye NTSC dvd du bare vil Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Modchip er IKKE eneste løsning for å se NTSC eller Region 1,3,4,5 osv filmer på din PS2. http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=211 Her har du en billig sak som selges hos mange spillbutikker også i norge. Den lar deg, spille egne brente CD'er, filmer fra alle regioner og mye mye mer. Alt uten å måtte åpne konsollen din og betale dyre dommer for en modchip. Det beste av alt er at du beholder garantien din, imotsetning til hvis du putter en modchip i den. 5381916[/snapback] Mister ikke garantien hvis det gjøres "riktig" Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Modchip er IKKE eneste løsning for å se NTSC eller Region 1,3,4,5 osv filmer på din PS2. http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=211 Her har du en billig sak som selges hos mange spillbutikker også i norge. Den lar deg, spille egne brente CD'er, filmer fra alle regioner og mye mye mer. Alt uten å måtte åpne konsollen din og betale dyre dommer for en modchip. Det beste av alt er at du beholder garantien din, imotsetning til hvis du putter en modchip i den. 5381916[/snapback] Mister ikke garantien hvis det gjøres "riktig" 5382666[/snapback] haha.. Har faktisk aldri kjørt det trikset selv. Men vet det er veldig utbredt i USA ivertfall. Kanskje derfor de har fltta på "VOID" etiketten nå. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Modchip er IKKE eneste løsning for å se NTSC eller Region 1,3,4,5 osv filmer på din PS2. http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=211 Her har du en billig sak som selges hos mange spillbutikker også i norge. Den lar deg, spille egne brente CD'er, filmer fra alle regioner og mye mye mer. Alt uten å måtte åpne konsollen din og betale dyre dommer for en modchip. Det beste av alt er at du beholder garantien din, imotsetning til hvis du putter en modchip i den. 5381916[/snapback] Mister ikke garantien hvis det gjøres "riktig" 5382666[/snapback] Uansett hvordan du gjør det vil det bli merket hvis den eventuelt skal sendes inn på reperasjon. Garantien mister du. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Javel, rart at det ikke har skjedd har ennå da... har levert maaange pstwo tilbake til butikken, alle har vært åpna, men det har ikke vært noe problem, 4 av de som er levert fikk jeg tilbake ferdig reparert, og de andre som er blitt levert inn fikk jeg nye tilbake... så jeg står på mitt, gjør du det "riktig" så kan de ikke se at noen har gjort noe inni dem Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Javel, rart at det ikke har skjedd har ennå da... har levert maaange pstwo tilbake til butikken, alle har vært åpna, men det har ikke vært noe problem, 4 av de som er levert fikk jeg tilbake ferdig reparert, og de andre som er blitt levert inn fikk jeg nye tilbake... så jeg står på mitt, gjør du det "riktig" så kan de ikke se at noen har gjort noe inni dem 5387532[/snapback] Lettere å mindre stress å reparere skaden selv. Det eneste som pleier å skje med de er at en sikring går, focus/tracking resistorene må skiftes, eller skifte av laser. Tar som regel ikke mer en ganske kort tid å reparere en ps2 selv (hvis man vet hva man skal se etter da) Derfor har jeg aldri levert inn en ps2 som har vært åpnet tilbake til elkjøp. Har selvsagt vært skader man ikke kan reparere også da, men da har man virkelig gjort noe fysisk på maskinen og da sees det lett også (som foreks knuse cd/dvd controller chippen på hovedkortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå