goliatmo Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg skal skrive særoppgave om batman. Dessverre kan jeg lite om batman. Derfor lurte jeg på om noen kunne gi meg noen linker hvor jeg kan lese mer om batman. Min Batman-todo list: -Hvordan ble han superhelt -Hulen -Fiender -Alierte -"Hjerte saker" Takk på forhånd Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 http://www.batmantas.com/ Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Se filmen "batman begins", der får du forhistorien på en morsommere måte enn å lese... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Da har jeg skaffet Nattens Ridder og skal se om onkelen min har det første bladet i morgen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Batman: Year One er obligatorisk lesing. 1 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Batman: Year One er obligatorisk lesing. 5388761[/snapback] Var å kjøpte den i dag, heftig bok EDIT: Jeg kjøpte et samle hefte alltså... Endret 5. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå