MoBiuS Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei folkens! Jeg ønsker meg en bærbar pc.. Jeg har 21000 kr som jeg kan bruke på den så jeg lurte på om dere har noen anbefalinger? Jeg skal bruke pc'n til det meste (jobbing/spilling/film osv) Jeg har hatt lyst på ferrari 4005 en stund og synes den er rå å se på, men specs på maskinen er ikke så veldig bra.. i skrivende stund ser jeg at modellen Acer Travelmate 8204WLMi/CenD T2500 har komt ut på mpx.no med sinnsyke spex.. Er det noen som vil anbefale meg ferrari 4005 maskinen? noen som vet om det blir sluppet en nyere ferrari modell i nærmeste framtid? Noen som har noen anbefalinger? behøver ikke å være acer maskin, men den bør ikke være så stor.. takker for alle svar Lenke til kommentar
kiios Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 mas på læreren din på skolen å lek dum så får du gratis laptop. det fikk jeg. gratis internet også Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 drit i ferrari... kjøp nye Lamborgini i stede Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vent å kjøp en med yohan core duo Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er vel det i den travelmaten han nevner. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 kommer ny ferrari snart også, travelmate8000 serien og ferrari holder hender så vidt jeg har forstått kommer som regel på samme tid... enig i at 8200 så siiiinnsyk ut Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Leste testen på dinside av Acer Travelmaten.. den virker syk Gå for den, når du først skal ut med så mye penger! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Altså, sett fra et gaming perspektiv vil jeg vel si at XPS er et bedre valg. Den kom jo nesten dobbelt så godt ut på 3DMARK05... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Altså, sett fra et gaming perspektiv vil jeg vel si at XPS er et bedre valg. Den kom jo nesten dobbelt så godt ut på 3DMARK05... 5382995[/snapback] Kan ikke være mer enig, egentlig. Selvom den Lamboen ser en hel del fetere ut Dessuten har den mye integrert.. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jo lenger du ventar, jo billigare blir dataane. Jo lenger du ventar, jo meir får du for pengane. Men du kan ikkje vente i mange år heller da. Den som ventar på noke godt, ventar ikkje forgjeves. Visdomsord frå A.V Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jo lenger du venter får du også mer lyst på det nye som kommer og er dyrt snakker av erfaring her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå