Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kan noen fortelle litt om dette? Jeg kjenner til det grunnleggende på Microsoft-baserte systemer - men det kunne vært interessant å høre litt om muligheter osv på Linux-/*BSD-baserte systemer. Fordeler/ulemper/erfaringer Kan man eventuelt blande miljøer? F.eks kjøre Windowsprogrammer på et slikt nett? Vennligst ikke bare linker til Google osv... ::Dan Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 20:13, Dan Hansen skrev:Kan noen fortelle litt om dette?Jeg kjenner til det grunnleggende på Microsoft-baserte systemer - men det kunne vært interessant å høre litt om muligheter osv på Linux-/*BSD-baserte systemer.Fordeler/ulemper/erfaringerKan man eventuelt blande miljøer? F.eks kjøre Windowsprogrammer på et slikt nett?Vennligst ikke bare linker til Google osv... Jeg har aldri prøvd med på dette, men sjekk http://ltsp.sourceforge.net/ , forøvrig er det tildels dette som skolelinux baserer seg på. >Windowsprogrammer på et slikt nett Du kan afaik kjøre rdesktop for å koble deg opp fra en linux boks til en Windows terminal server. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Linux har ingen downsides på server siden, på desktop er det vel kanskje spill, og programmer som adobe photoshop som ikke fungerer 100% i emulatorer som er down Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå