gthansen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei Håpet att noen kunne hjelpe meg til og velge et videokamera , har tenkt og bruke en 4500 til 5000,- kroner på ett ! Er på jakt etter et greit og bra nybegynner kamera, filming kommer til og foregå både ute og inne, sommer som vinter ! Håper att jeg kan få litt hjelp her , må vel innrømme att jeg også er litt svak for sony ! Hilsen Gt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Panasonic GS-75. Billigste 3CCD kamera til under 5000. Vunnet tester mot Sony både her og der. Panasonic har tre 3CCD kamera, og alle de tre tok de tre første plassene i forbrukerrapportens store kameratest der over 40 kamera var testet. Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 hei takk for ditt svar har tittet på Panasonic NV-GS75 , ser ut som ett meget bra kamera , er det deres mening att det er dette kamera som man for mest kamera for pengene Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Personlig mener jeg det, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå