aslettnes Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har to brukere på min winXP pro. Ønsker og ha forskjellige epost program som default i hver bruker, er det noen som vet om dette er mulig? (Er Incredimail og MS Outlook) Arnt Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vil heller anbefale deg å holde deg vekke fra Incredimail da programmet er ondskapen selv. Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan du si noe nærmere hva som er så farlig med Incredimail da. Jeg har brukt det og jeg har aldig hatt noe feil eller galt med det. Du kan ikke bare si at det er ondskapen selv, uten å forklare hva du mener. Det er vel skikk og bruk her på siden. Terumo Lenke til kommentar
aslettnes Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Vil heller anbefale deg å holde deg vekke fra Incredimail da programmet er ondskapen selv. 5381309[/snapback] Ja kunne også tenkt meg å holde meg vekk fra det programmet, men det er kona mi som absolutt ønsker og bruke det Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan du si noe nærmere hva som er så farlig med Incredimail da.Jeg har brukt det og jeg har aldig hatt noe feil eller galt med det. Du kan ikke bare si at det er ondskapen selv, uten å forklare hva du mener. Det er vel skikk og bruk her på siden. Terumo 5381388[/snapback] http://fileforum.betanews.com/review/968954106/1/view Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 I Internet Explorer, klikk Verktøy -> Alternativer for internett -> Programmer. Still inn for begge brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå