Gå til innhold

Service på ASUS maskiner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med service på ASUS maskiner i Norge, hvem er det som tar seg av det?

5381033[/snapback]

 

Hvis det er en garantisak: Asus Nordic Call Senter (i Sverige?). Ta kontakt på 23 16 26 82, og de henter den.

 

Ha følgende informasjon klar når du ringer:

* Hvilken produkttype og modell det gjelder.

* Feilbeskrivelse.

* Serienummer.

* Kjøpskvittering.

Lenke til kommentar
OK. Hvor kjappe pleier de å være? Står å vipper litt ang. innkjøp av maskin, og garanti ordningen betyr litt. F.eks. HP har rimelig kjapp håndtering av dette, men ASUS kjenner jeg ikke til. Nå har det seg slik at ASUS har litt mer fristende maskiner enn HP for tiden...

5381060[/snapback]

 

Jeg tror de normalt sender noen til å plukke opp maskinen i løpet av tre dager. Er litt usikker på hvor lang tid det tar videre - men det går antagelig fort to (kanskje tre) uker før du har maskinen i hende igjen.

Lenke til kommentar
OK. Men hvor er det selve servicen blir utført? Blir den sendt utenlands?

5381114[/snapback]

Hei!

Selve servicen blir utført på vårt service-senter i Holland. Maskinen blir som tidligere nevnt hentet hjemme hos deg, så du slipper å ligge ute med porto selv osv, sendt til Holland, reparert og så returnert hjem til deg. Denne prosessen tar normalt cirka 2 uker.

 

Lykke til med PC-valget!

 

Med vennlig hilsen

Preben Stub

ASUS Nordic AB

 

PS: Ja, telefon-supporten vår ligger i Sverige

Lenke til kommentar

Hyggelig med innspill fra produsenten :)

 

Det er en M6Va jeg vurderer. Den kommer med 2 års garanti i utgangspuntket, men på Komplett så ser jeg man kan kjøpe en tilleggspakke slik at man får 3 år i stedet. Er den 3 års garanti ordningen forskjellig fra standardgarantien på noe vis, eller er det kun et ekstra år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...