Mr.SS Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 The shawshank redemption og the green mile fra samme regissøren er absolutt å anbefale! Selv om det ikke er noen film, så vil jeg uansett også anbefale Prison Break til trådstarter - siden det handler om en fyr i fengsel. Anbefales også på det sterkeste Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Når vi er inne på tragiske oversettelser, Saturday night fever: Lørdagskjøret Har en Engelsk til engelsk på tungen, men jeg får den ikke vekk derfra. .......... Prison Break, Shawshank Redemption er best. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Down by Law Waits + Jarmusch = Win. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Brubaker er jo en klassiker... http://www.imdb.com/title/tt0080474/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 22 svar i denne posten og ikke en mann som har skrevet The Great Escape Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil bare minne om at Prisonbreak starter kl. 21:30 i kveld, for oss som foretrekker å se slikt på TV, der det hører hjemme Episode 1 og 2 i kveld. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Men det er ikke det jeg skulle si. Jeg må nemlig le HØYT når filmtilsynet oversetter en engelsk tittel med en ANNEN engelsk tittel. Har ingen eksempler akkurat nå, men det er ufattelig tåpelig - og jeg har sett det mange ganger. Er det fordi den orginale engelske tittelen var for komplisert for nordmenn da eller? Så må det erstattes med et enklere engelsk ord? Stupido! 5386581[/snapback] Originaltittel: Miss Congeniality Norsk: Miss Undercover Gir jo helt forskjellig mening Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 undisputed eller ubeseiret som den heter på norsk er ganske bra synes jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Welcome to Collinwood Har ikke sett den, men skal det i dag. Edit: Feil taggebruk :!: Endret 6. januar 2006 av Xs2n0n Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vil si Hart's War passer inn her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå