Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ...så nå vet dere det :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Er det her noe for deg? Kan fåes i trådløst også. Har de begge og jeg er knallfornøyd. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg skal kjøpe meg nye barberhøvler imorgen! Nå vet dere det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-08 20:05):Jeg skal kjøpe meg nye barberhøvler imorgen! Nå vet dere det. Og hva skal du bruke dem til, Da tenker eg på at barberhøvler har ikke noe med data å gjøre. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Du kan jo ta med de nyeste til Microsoft i vurderingen kanskje? Dette f.eks. Eller dette Eller kanskje en trådløs variant? Har selv hatt et Microsoft Internet Pro tastis i over 2 år nå, og det er faktisk det beste tastaturet jeg har hatt! Ellers er det jo Logitech og Memorex sine varianter jeg ville ha vurdert. Nå skal jeg ha meg en kaffekopp...så nå vet dere det! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå