Gå til innhold

Hvilke drivere skal brukes til Pavilion w5296.no?

Perre

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp fått meg en HP Pavilion w5296.no og er strålende fornøyd. Men det er noe jeg lurer på.

Jeg sendte mail til HP og spurte om de driverne HP legger ut på sine sider er de korrekte eller om det er lurest å bruke de f.eks. Nvdidia og Creative legger ut. Jeg fikk mail tilbake om at jeg skulle bruke Hps drivere.

Men når jeg sjekker driverversjonene på f.eks. skjermkortet så er de eldre enn de Nvidia har (skjermkortet er en GTX7800, men jeg vet ikke hva slags modell). Er det spesielle greier med HPs drivere eller er det bare tull å ikke bruke Nvidias?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har samme maskinen, sletta harddisken å installert xp på nytt, da jeg synes orginal installsjonen var full av masse skit jeg ikke var intresert i å ha på maskina.

Har kun brukt et par av HPs drivere, NVidia drivern og Creativ lydkort drivern har jeg lasta ned fra de respektive produsentenes sider.. Ser ikke helt vitsen i å kjøre med gammel driver, når det finnes nyere..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg har samme maskinen, sletta harddisken å installert xp på nytt, da jeg synes orginal installsjonen var full av masse skit jeg ikke var intresert i å ha på maskina.

Har kun brukt et par av HPs drivere, NVidia drivern og Creativ lydkort drivern har jeg lasta ned fra de respektive produsentenes sider..  Ser ikke helt vitsen i å kjøre med gammel driver, når det finnes nyere..

5499849[/snapback]

Nå Bumper jeg en svært gammel tråd her, men jeg sliter faktisk enda med samme problemet... ;)

Hvis jeg downloader driverne fra Nvidias sider så får jeg bare beskjed om at programmet ikke finner relevant hardware eller noe. Så jeg er stuck med å bruke de gaaaamle driverne HP har på sine sider... :hrm:

Jeg mailet dem og da fikk jeg beskjed om at en oppdatering skulle komme i april men det skjedde aldri. Er det noen måte å få innstallert nyere drivere enn HPs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...