PetterP Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vurderer å gå til innkjøp av et DiNovo tastatur, da jeg synes disse er meget behagelige i bruk. Såvidt jeg kan se er det opptil flere forskjellige varianter av disse: 1. DiNovo Cordless Desktop Notebook 2. DiNovo Media Desktop 3. DiNovo Media Desktop 2.0 4. DiNovo Media Desktop Laser Hva er egentlig forskjellen på disse, og hvilket bør jeg velge? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har selv laser-modellen, og tror denne er tingen å gå for. Bedre mus og blåtann på alt. Men tror programmet som styrer spesialknapper o.l. (setpoint) ikke er skrevet for dual-core eller noe, for hos meg krangler dette programmet med mediaplayer og fører til konstant CPU-bruk, så jeg kjører nå uten dette programmet til Logitech fikser sakene. Men har du ikke dette problemet er settet veldig lekkert. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 1. Er for bærbare og det billigste i serien... 2. Det første som ble lansert og det jeg har selv, utrolig digg tastatur. 3. Noen små forbedringer fra den første. 4. Den nye med MX1000 isteden for MX900 (tror jeg da!?) Jeg ville gått 3'ern jeg, kanskje fordi jeg ikke liker den laser-musa da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå