GalnemaX Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Som topic sier, sliter jeg veldig med støy i høyttalerne på min Teac AG-7D. Forsterkeren er nyinnkjøpt i dag og synes det er veldig rart at der skal være så mye støy, da jeg ikke har hatt dette problemet noe særlig før på gamle forsterkeren. Støyen er konstant på alle volum. Støyen forekommer også selv om ingenting annet enn strøm og høyttalere er koblet til. Forsterker: Teac AG-7D Høyttalere: JWS C61 Signalkilde: HP bærbar pc Signalkabel: Eagle Høyttalerkabel: billig noname fra biltema Håper noen har gode forslag til hva som kan forårsake støyen og tiltak til å forbedre dette! Andreas Endret 4. januar 2006 av GalnemaX Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg hadde akkurat samme problemet på en Thule forsterker. Det viste seg at det var feil på den. Jeg tror nok det er noe feil med reciveren din også. Lenke til kommentar
GalnemaX Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg hadde akkurat samme problemet på en Thule forsterker. Det viste seg at det var feil på den. Jeg tror nok det er noe feil med reciveren din også. 5381038[/snapback] Reklamerte du på den da og fikk ny eller? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvis du nettopp har kjøpt den,så er det jo klart at du får ny hvis det er en feil på reciveren. Skulle jo bare mangle. Lenke til kommentar
GalnemaX Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hvis du nettopp har kjøpt den,så er det jo klart at du får ny hvis det er en feil på reciveren. Skulle jo bare mangle. 5384676[/snapback] Bra, får ta kontakt med forhandler i morgen da. Kjøpte forsterkern i går, så er jo helt ny ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå