Gå til innhold

Sunshine oppspilt


Rune S

Anbefalte innlegg

Jeg var på en messe i Lillestrøm i går og der fikk jeg prøve Mario Sunshine. Det var ikke noe i forhold til det jeg hade forventet! Grafikken var kanskje grei nok, men gameplayen var rett og slett for dårlig. Og det var helt umulig å skjønne hva man skulle gjøre. Og det var noen småspill der også og alle sammen hadde dårlig grafikk og styring.

 

Jeg håper ikke folk syns jeg var en gledesdreper nå, men det er iværtfall det jeg mener. Synd siden det så ut som dette skulle bli et av de veldig få bra spilla til gamecube.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det bare står "Shine!". Æsj, jeg gledet meg til å se Shine Get...

 

Tror ikke Super Mario Sunshine er forferdelig oppskrytt, det har i gjennomsnitt fått 93,4 % i diverse anmeldelser og er bare overgått av Madden NFL 2003 til Playstation 2 av spill som er utgitt i det siste. Gleder meg uansett til å teste det.

Lenke til kommentar

et spill som får 10/10 i gameplay av mange seriøse anmeldere oppskrytt?

Spiller du spillet får du visstnok etterhvert erfare alle de moves som du kan utføre...og spillet er vanskelig! endelig et spill som ikke er laget kun for at newbs ikke skal hoppe rett inn i spillet!

Seriøst så er dette spillet jeg venter på i år..nest etter Metroid..men det kommer vel ikke før i januar/februar.

Lenke til kommentar

selvfølgelig har rykte mye å si...men hadde ikke det samme vært gjeldende om GTA- vice city da? :razz: eller for den saks skyld GTA3? Blir det samme. Merkenavn har mye å si i denne verden, men Sunshine holder seg ikke stabilt på salgslistene i japan for ingenting. Selv med den "lille" GameCube-basen de har i Japan er de fremdeles blant de 5 beste på salgslistene hver dag omtrent. Senest i dag og i går var den nr 4 og 5. Selv er jeg veldig subjektiv overfor Mariospill så unnskyld for det. Men spill kan ikke bare ride på merkenavnet...det må ligge noe mer bak enn bare det...spilleglede f.eks..

Har enda til gode å høre en eier av Sunshine skrike ut at han ikke har likt spillet kjempegodt.

Lenke til kommentar

Det første Super Mario Bros og Mario 64 er to av de viktigste spillene som noensinne er laget. De var totalt revolusjonerende og de har betydd enormt mye for spilleverdenen.

 

Men, i likhet med Super Mario 3, world osv, er Super Mario Sunshine evolusjonerende og bygger på en eksisterende mal, i stedet for a å skape en ny. Og som alltid, har Nintendo spillbarheten i fokus, dette resulterer som oftest i veldig morsomme spill, men de har kanskje ikke de beste plottene.

 

Salget i USA har gått så det suser, der det har solgt fortere enn både GTA3 og Halo, konkurrentenes store titler. Jeg har også til gode å høre vonde ord fra eiere av Sunshine.

 

Jeg kan ikke annet enn å glede meg.

Lenke til kommentar

De mest kreative og nyskapende spillene blir laget på nintendo-platformer. Tror ikke at sunshine blir en skuffelse.

 

(I motsetning til ps2-spill som bare dreier seg om råning i bil, farte rundt på et "board", eller drive med noe sport-piss. Blir ikke noe bedre av selve maskina er underlegen når det gjelder gfx, heller)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-08 19:42, Rune S skrev:

Jeg var på en messe i Lillestrøm i går og der fikk jeg prøve Mario Sunshine. Det var ikke noe i forhold til det jeg hade forventet! Grafikken var kanskje grei nok, men gameplayen var rett og slett for dårlig. Og det var helt umulig å skjønne hva man skulle gjøre. Og det var noen småspill der også og alle sammen hadde dårlig grafikk og styring.



 

Jeg har aldri vært noe Mario spill fan, Men er det ikke litt tidlig å snakke om dårlig gameplay når du spilte det 5 min på en messe?

 

Quote:



I motsetning til ps2-spill som bare dreier seg om råning i bil, farte rundt på et "board", eller drive med noe sport-piss. Blir ikke noe bedre av selve maskina er underlegen når det gjelder gfx, heller



 

:) Ja det er jo ingen andre maskiner som har sånne "rånete" spill. Her er det nok en ekte Gamer som snakker................ må bare le :)

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: AldaZar på 2002-09-11 03:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 18:32, tankbug skrev:

De mest kreative og nyskapende spillene blir laget på nintendo-platformer. Tror ikke at sunshine blir en skuffelse.


(I motsetning til ps2-spill som bare dreier seg om råning i bil, farte rundt på et "board", eller drive med noe sport-piss. Blir ikke noe bedre av selve maskina er underlegen når det gjelder gfx, heller)


 

jeg er helt enig ass. Ingen andre en Nintendo som klarer å lage en god maskin! Skjønner ikke hvorfor folk gidder å kjøpe PS2 engang, den har bare rånespill,skatespill,plattformspill,sportsspill,eventyr/rpg whatever spill++!! Bare drittspill, med andre ord!! GC Ruler [/ironi]

 

PS: Ironi for de som fortsatt ikke har forstått :razz:

Lenke til kommentar

Velger å påstå at Sunshine har fått høye karakterer kun fordi det er et Mario spill. Hadde spillet hatt en annen karakter, og vært utviklet av f.eks. Sony, hadde det aldri i livet fått så høye karakterer som det har fått.

 

 

 

 

 

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Gamecube er rett og slett overlegen hvis man skal se på spesifikasjonene. Grunnen til at Sunshine fikk ekstremt bra karakter var fordi de at Nintendo lager rett og slett bra spill. Og alt det crappe med at "Sony aldri ville fått en så høy karakter" er latterlig. Jeg ennå har til gode å se noen bra spill til PS2. Takk for meg!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 21:21, skrev Xtend:

Velger å påstå at Sunshine har fått høye karakterer kun fordi det er et Mario spill. Hadde spillet hatt en annen karakter, og vært utviklet av f.eks. Sony, hadde det aldri i livet fått så høye karakterer som det har fått.


 

Det er vel heller omvendt, når det er stilt så høye forventninger til et spill blir folk ofte mer kritiske enn om det hadde vært et relativt ukjent spill.

 

Salget derimot, hadde nok blitt lavere med "Katz" eller "Patchuk" i hovedrollen. (fiktive navn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...