Handl3vogn Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg bare lurte på om det er noen måte og fjerne hdd låsen som er på den orginale xbox hdd'en skal bruke den i pcen. vet at jeg kan fjerne den med og putte den i xboxen og bruke evox. men er det noen annen måte og gjøre dette på? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tror ikke det, eller. Configmagic skal det vist gå ann. Er ikke sikkert, les litt på xbox-scene.com Lenke til kommentar
H2H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 For å kunne låse opp disken som har stått i en Xbox MÅ du ha koden som ligger i Eproomen på Boxen den orginalt sto i! dvs at du enten må koble harddisken i xboxen igjen... eller hente ut koden som ligger på Eprommen... MEN har du erstattet den orginale xbox harddisken med en ny, og låst denne. Har du liten sjangs å låse opp den orginale desverre! Grunnen er at du da skriver over den gamle koden med en ny! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Frø var det slik at den den måtte låses opp i original xbox. Evt kan den også låses opp fra en pc, men du må da ha HD Master passordet som kun fåes når den står i den original Xboxen. Hvis ikke hadde man altså en fin brevvekt.. Men nå er det skjedd noe, sjekk her: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...EEpxEsYImiV.php Men det er ikke bare bare. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Har satt i større disk men har ikke giddi og låst den så jeg får vel bare skru opp Xboxen og unlocke den med den. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Panter Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 MEN har du erstattet den orginale xbox harddisken med en ny, og låst denne. Har du liten sjangs å låse opp den orginale desverre! Grunnen er at du da skriver over den gamle koden med en ny! Uten å være 100% sikker, dette tror jeg ikke er korrekt. Du kan alltid putte den originale HDen i Xboxen og låse opp. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mulig... Kan selvsagt ha blanna diskene... bler fort rot når man har 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå