Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 godt mulig, men gikk for Logitech G5 jeg, og angrer ikke ett sekund så langt, den sitter som en kald pils på en varm sommerdag i hånda Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kjøp deg en Razer Diamondback Plasma Special Edition du Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ja, det virker lurt når jeg har blåst av en halv høvding på G5'en ......... Birger_Nord, nå ville plutselig ikke knappen fungere i nettleseren lenger.... skjedde etter reboot... og jeg får ikke flashet musa fordi den allerede er current version.... argh! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nei da vet ikke meg flere råd. Reinstallert softwareen? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 mx518 er knall go! Lik form som mx510 og! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mitt svar til ditt spørsmål er; Ikke bruk penger på en god mus, hvis du ikke er en orntlig gamer da! Har brukt en Compaq kulemus en god stund, men ødela den selv under en litt hard CS økt Kjøpte en optisk Logitech mus på TH i fjor til _25_ kr! Funker fett den - Leno Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 hmm kan jo prøve det nok en gang... til dere som fortsatt kommer med tips om mus, takk for hjelpen, men jeg allerede gått til innkjøp av en Logitech G5, noe jeg har nevnt opptil flere ganger Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 etter å ha avinstallert programvare til musen og reboota, så funker plutselig bakover knappen igjen ... merkelig saker detta her... så nå veit jeg ikke helt om jeg er hypp på å installere softwaren igjen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 etter å ha avinstallert programvare til musen og reboota, så funker plutselig bakover knappen igjen ... merkelig saker detta her... så nå veit jeg ikke helt om jeg er hypp på å installere softwaren igjen 5390493[/snapback] Er da bare å prøve med den nyeste versjonen. Funker det ikke, så er det bare å avinstallere det. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 etter å ha avinstallert programvare til musen og reboota, så funker plutselig bakover knappen igjen ... merkelig saker detta her... så nå veit jeg ikke helt om jeg er hypp på å installere softwaren igjen 5390493[/snapback] Gi bæng i softwaren, min MX518 fungerer bedre uten..! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg er også på utkikk etter en ny mus, og valget står mellom G7 og MX1000. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaringer med noen av disse to...? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ingen som har noen synspunkter å komme med? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 G5 -stor forskjell i forhold til mx510... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe, vet ikke om det var meg du siktet til, men jeg skrev hvertfall G7 i forhold til MX1000... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Nei det var det ikke, men G5 i forhold til MX510 har noen fordeler ved seg i tillegg til å hjelpe på nøyaktighet f.eks. i skytespill som CS:S. Det er å kunne definere DPI individuelt i software pluss at du kan veksle mellom disse opå musa når du spiller. Har hatt extremt mye hjelp der når jeg kjører panserkjøretøy i BF2 og jeg kan veksle slik at jeg snur tårnet lettere rundt på 2000 DPI, mens når jeg sniper liker jeg å ligge rundt 1200-1600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå