QBab Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er selv en meget ihugen gitarspiller, har holdt på i et ca år, så er ikke så veldi proff da men elsker å spille for det, blir litt bedre etter hvert også ... Men uansett.. Eg dumpa inn på ei side der en dude påstår han kan gjøre deg til helproff gitarspiller på meget kort tif vedhjelp av hans geniale teknikk.. Det handler om og lære hvor alle tonene er plassert på på gitarhalsen og da skal vist alt gjort. Kan dere ikke kikke på sida hans og si hva dere mener.. eg syns dette virker som en skallje som prøver og lure penger ut av folk. Her er linken http://www.fret2fret.com/?gclid=CPbP-9LKr4ICFR4QQgodLBr9cw Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er noe sant i det, det å vite nøyaktig hvor du har hver eneste tone på gitaren kan hjelpe deg i spillingen. Men jeg tror ikke konseptet som sådan er så bra som han påstår, de fleste ting som virker for gode til å være sanne er gjerne det. Endret 4. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 For det første: når man henfaller til å påstå at produktet gjør det lettere å få kontakt med det motsatte kjønn, er det stort sett sprøyt uansett produkttype. Det er kjekt å kunne notene på gripebrettet, men det har da aldri vært så vanvittig vanskelig å lære seg dette uten mystiske teknikker? Det er godt mulig en stor mengde gitarister er begrenset av at de ikke kjenner gripebrettet, men dette alene vil neppe gjøre de til noen ny Hendrix (som for øvrig visstnok ikke kunne noter eller teori for en femmer). Enhver dåre kan pugge plasseringen av noen noter, å bruke dette kreativt er mildt sagt mer krevende. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 hmmm.. ja d var liksom d eg også tenkte at d var noe i det men det hørtes litt for godt til og være sant... han skryter jo so innmari at han kunne fått en gråsokk til og bli grønn hehe... Men ja, eg kan heller ikke en skit om teori, note oppbygning ellr noe av det der avanserte greiene( akkurat som en Jimi ) men eg er ganske god på jaming, bare spiller noe eg,fingrene går liksom hvor d skal automatisk og d faktisk ganske bra.. folk sier liksom " hey hva sang var d? den var fancy" og lignende komentarer .. jaujau.. men kunne godt tenkt meg og lære om teori, noter og alltmulig slikt.. Jessda Qbab over og ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå