Daytona* Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Har ikke helt oversikt over hvilken fordeler de forskjellige bilde innstilingene har i nyere spill , og her kan sikkert noen opplyste gaimere komme med noen anbefalinger. Kan noen komme med anbefalinger? Hvilke instillinger er vanlig vis best eks: 1280x1024 AA max AF max soft shadow on eller 1600x1200 AA of Af of Softshadows on Er det spill der dere anbefaler å velge Open gl fremfor 3D Jeg tar da utgangspunkt i at skjermkortet kjører tilstrekkelig med fps til å klare de nevnte oppløsninger med god "flyt" Endret 3. januar 2006 av Daytona* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er ikke noe fasitsvar på dette. Noen foretrekker høy framerate, mens andre prioriterer eyecandy. Selv spiller jeg alltid med AA og med LCD-skjermens native oppløsning (1600*1200) så langt det lar seg gjøre. 7800GT-kortet sliter imidlertid litt med disse innstillingene på nyere spill, så da går jeg ned litt på oppløsning, mens jeg fortsatt har grafikken relativt høyt justert i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå