Gå til innhold

Interesse for FIFA RTFWC Tournament?

Kannath

Anbefalte innlegg

Er det noe mer interesse for dette ?

Jeg er veldig innterisert til å arangere en fifa rtwc turnering.

Og vis ingen vil arangere så kan jeg gjøre det, og legge opp en liten internett side, der jeg kan poste hvem som skal møte hvem, resultater osv..

Noen som er inntereserT ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeay då va me 3 stk :p

Har planer om å sette det opp slik:

"Er jo mulig og lage en termin liste. Så spiller de som står oppført mot hverandre når det passer dem innen en vis dato eks 3 dager lr no. Så går vinneren videre så varer neste runde i 3 dager lr no, slik at man kan spille når det passer alle."

Trenger et par til. Var jo 4-5 andre som var interesert tiligere, bare å gi resons en gang til så teller jeg med dere

Lenke til kommentar
Yeay då va me 3 stk :p

Har planer om å sette det opp slik:

"Er jo mulig og lage en termin liste. Så spiller de som står oppført mot hverandre når det passer dem innen en vis dato eks 3 dager lr no. Så går vinneren videre så varer neste runde i 3 dager lr no, slik at man kan spille når det passer alle."

Trenger et par til.  Var jo 4-5 andre som var interesert tiligere, bare å gi resons en gang til så teller jeg med dere

5741015[/snapback]

kan du ikke bare begynne ¨å sette opp fortløpende i grupper på de som allerede har sagt ja, så setter vi i gang så fort det er nok folk!! Burde jo ikke være no problem å sette opp disse kampene!!

Ser frem til å utfordre dere i dette :)

Lenke til kommentar

Ja jeg legge opp en liten side, med hvem som har meldt seg osv. Det vil bli langt ifra en go side bare som det er sagt :p

Men hvordan vil dere spille ? En liten turnering, eller en liten liga ?

Jeg personlig er mest opp for en liten liga, iogmed da får alle spilt mot hverandre og det blir litt flærne kamper.

( Hvis vi blir mange nok er det jo mulig me liga + knockout men da må mins 8-10 melde sin interese )

Men det spørs jo hva dere andre vil da ?

Endret av Hjelm87
Lenke til kommentar
Ja jeg legge opp en liten side, med hvem som har meldt seg osv. Det vil bli langt ifra en go side bare som det er sagt :p

Jeg personlig er mest opp for en liten liga, iogmed da får alle spilt mot hverandre og det blir litt flærne kamper.

( Hvis vi blir mange nok er det jo mulig me liga + knockout men da må mins 8-10 melde sin interese )

5746111[/snapback]

Er vel ikke noe problem med liga, og så knockout!

to puljer, 4lag pr pulje, to kamper mot hvert lag i puljene, og de 2 beste går videre fra hver pulje! da har du to semifinaler, og så finale!!

et enkelt forslag!! :)

Lenke til kommentar

5746111[/snapback]

Er vel ikke noe problem med liga, og så knockout!

to puljer, 4lag pr pulje, to kamper mot hvert lag i puljene, og de 2 beste går videre fra hver pulje! da har du to semifinaler, og så finale!!

et enkelt forslag!! :)

5746276[/snapback]

hvis du teller med de som meldtte seg på først, så er det over 8 stk nå!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...