Kannath Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Tenkte på å lage en slik turnering men siden det ikke er mulighet for poll her så skriv ja eller nei i en post. Tenkte litt sånn at vi spiller unranked så lager vi først noen grupper for å så gå videre til knock out osv. så skal jeg få laget ett system på en eller annen måte men må se om vi har nok folk og om nok folk er interesserte. Gi meg gjerne tilbakemelding. OK, rediger inn dette dere som ikke har postet nytt. Dere som poster senere følg dette "skjemaet". Nick:Land du vil representere: Hvilket "area" du er i som f.eks. Pro, Underground, Chillout (?) og den siste saken. Skal det være mulig at flere representerer samme land? Hvilken vanskelighetsgrad skal vi spille med? Hvor lenge dere synes hver omgang skal vare. Altså hvert 45 min. Er synd jeg ikke får laget poll og sånn men det funker vel. Noen innvendinger om hva jeg ellers skal ha med? Har ingen måte å få bekreftet resultatet på men regner ikke med at dere cheater og tuller. Endret 4. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg blir med Edit: Gamertag: fAight Land: Norge Sone: Chillout Skill: Det er det samme Endret 4. januar 2006 av ridgea Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg er også med! Edit: Gamertag: Spillarkivet Land: Brasil Sone: Underground Skill: Det er det samme Endret 7. januar 2006 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Count me in Gamertag: Gusarov Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Endelig Selv om det sansynligvis lagger som hell er jeg seff me :!: xbox tag = Hjelm Vanlig online settings, underground, greit at flerne representerer samme lag Land jeg vil representere. Brazil eller Italia ( Frankrike ) Endret 4. januar 2006 av Hjelm87 Lenke til kommentar
Efexor Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Har ikke spilt på en evighet, men kjøper meg spillet snart. Blir gjerne med da. Hva er ranken til folka her i de andre fifa spillene? Vært bra hvis vi blei mange norske til slutt..... eget liga system... Gamertag - Snuten Endret 4. januar 2006 av Satki Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 var god i fifa 05 live spilte ialefall 2-2 mot andreplassen i rankinsystemet. Men hadde bare 2 måneder gratis live så jeg kom bare opp blandt topp 1000 i rankingen. Det nye fifa sucker jeg i Lenke til kommentar
Efexor Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Men det er nye fifa til 360 det er snakk om eller? Hadde et stort ønske om at fifa kom med multiplayer online gaming 2v2, men den gang ei...... Lenke til kommentar
360aroo Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg er med. Gamertag: djdork (endret fra "frxta" som jeg ikke bruker mer) Land: Norge Sone: Chillout Skill: samme Omgangene bør være 4-6 minutter. Bare de ikke er over 10! Her vi funnet ut hvilken dag vi skal spille? Når på døgnet? Kan ikke i dag (8/1). Endret 8. januar 2006 av 360aroo Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Flott at mange er med, prøve å få laget grupper med 4 i hver. 3 stk eller noe om det er nok folk. Om vi får færre så blir det 3 i hver men max 4 i hver gruppe. Høres det bra ut? edit: ja er til 360 edit 2: Noen som vet om ett system for å lage slikt eller skal jeg bare smekke opp i PS og evt. på en side? edit 3: Kan dere redigere inn hvilket land dere skal spille med? Passer fredag, lørdag eller søndag best? De dagene jeg kan spille mye. Endret 4. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mekk opp en enkel liten notepad side så funker nok d fint Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) OK, rediger inn dette dere som ikke har postet nytt. Dere som poster senere følg dette "skjemaet". Nick:Land du vil representere: Hvilket "area" du er i som f.eks. Pro, Underground, Chillout (?) og den siste saken. Skal det være mulig at flere representerer samme land? Hvilken vanskelighetsgrad skal vi spille med? Hvor lenge dere synes hver omgang skal vare. Altså hvert 45 min. Er synd jeg ikke får laget poll og sånn men det funker vel. Noen innvendinger om hva jeg ellers skal ha med? Har ingen måte å få bekreftet resultatet på men regner ikke med at dere cheater og tuller. Endret 4. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Har forresten flere forslag på turneringer men da må vi få laget custom games som bare de vi kjenner kommer inn på men funker det nå? Mener f.eks. team match på PGR3 over f.eks. 10 baner og Team Deathmatch på COD2 men først må vi få sett opp denne touren blir fet. Håper forresten at Gamer.no kan prøve å arr. noe slikt i fremtiden siden det sikkert blir mye bedre. Synd at jeg ikke har tilgang på noen premier og Endret 4. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Melder på meg selv og, blir noen poster men vil ikke editere meg inn fordi jeg synes det blir litt mer rotete Nick: Kannath Land du vil representere: Norge Hvilket "area" du er i: Recreation Skal det være mulig at flere representerer samme land? Ja Hvilken vanskelighetsgrad skal vi spille med? semi-pro? Hvor lenge dere synes hver omgang skal vare. Altså hvert 45 min. 4 eller 6 minutter Grunnen til at jeg skulle ha med zone/area er i tilfelle jeg ikke finner ett program til å lage grupper automatisk så vurderer jeg å putte etter zone. Er jo ikke morro med superpro folk og en som ikke er like god (f.eks. meg) slik at det blir lite spenning :o Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei! Jeg vil også være med GAmertag: scaryjck Land: England Area: PRO Tid per omgang kunne kanskje vært 6 min men samme for meg Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Heisann, hvilken dag vil passe for dere egentlig? Neste helg skal jeg til Hemsedal (120 stk som drar sammen men NP, vi ekke fra bærum ) Passer Lørdag eller Søndag best for dere? Eller skal vi ta det imorgen? Blir iallfall kort påmelding da, kan selv ikke midt i uka. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Spørs nok om det ikke blir om 2 uker om det ikke kan gå imorgen eller søndag. Trenger tilbakemelding fort! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg kan dessverre ikke imorra, hvertfall ...bursdagselskap osv. Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er jo mulig og lage en termin liste. Så spiller de som står oppført mot hverandre når det passer dem innen en vis dato eks 3 dager lr no. Så går vinneren videre så varer neste runde i 3 dager lr no, slik at man kan spille når det passer alle. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Ja Hjelm, det hadde vært en idé men personlig så får jeg ikke spillt Fifa på nettet ettersom EA ikke fikser feilen som er med at mange med open NAT ikke får spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå