Gå til innhold

Interesse for FIFA RTFWC Tournament?

Kannath

Anbefalte innlegg

Tenkte på å lage en slik turnering men siden det ikke er mulighet for poll her så skriv ja eller nei i en post.

Tenkte litt sånn at vi spiller unranked så lager vi først noen grupper for å så gå videre til knock out osv. så skal jeg få laget ett system på en eller annen måte men må se om vi har nok folk og om nok folk er interesserte.

Gi meg gjerne tilbakemelding.

OK, rediger inn dette dere som ikke har postet nytt. Dere som poster senere følg dette "skjemaet".

Nick:

Land du vil representere:

Hvilket "area" du er i som f.eks. Pro, Underground, Chillout (?) og den siste saken.

Skal det være mulig at flere representerer samme land?

Hvilken vanskelighetsgrad skal vi spille med?

Hvor lenge dere synes hver omgang skal vare. Altså hvert 45 min.

Er synd jeg ikke får laget poll og sånn men det funker vel. Noen innvendinger om hva jeg ellers skal ha med?

Har ingen måte å få bekreftet resultatet på men regner ikke med at dere cheater og tuller.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig :D

Selv om det sansynligvis lagger som hell er jeg seff me :!:

xbox tag = Hjelm

Vanlig online settings, underground, greit at flerne representerer samme lag

Land jeg vil representere. Brazil eller Italia ( Frankrike )

Endret av Hjelm87
Lenke til kommentar

Har ikke spilt på en evighet, men kjøper meg spillet snart. Blir gjerne med da. Hva er ranken til folka her i de andre fifa spillene? Vært bra hvis vi blei mange norske til slutt..... eget liga system... :)

Gamertag - Snuten

Endret av Satki
Lenke til kommentar

Jeg er med.

Gamertag: djdork (endret fra "frxta" som jeg ikke bruker mer)

Land: Norge

Sone: Chillout

Skill: samme

Omgangene bør være 4-6 minutter. Bare de ikke er over 10!

Her vi funnet ut hvilken dag vi skal spille? Når på døgnet?

Kan ikke i dag (8/1).

Endret av 360aroo
Lenke til kommentar

Flott at mange er med, prøve å få laget grupper med 4 i hver. 3 stk eller noe om det er nok folk. Om vi får færre så blir det 3 i hver men max 4 i hver gruppe. Høres det bra ut?

edit: ja er til 360

edit 2: Noen som vet om ett system for å lage slikt eller skal jeg bare smekke opp i PS og evt. på en side?

edit 3: Kan dere redigere inn hvilket land dere skal spille med?

Passer fredag, lørdag eller søndag best? De dagene jeg kan spille mye.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

OK, rediger inn dette dere som ikke har postet nytt. Dere som poster senere følg dette "skjemaet".

Nick:

Land du vil representere:

Hvilket "area" du er i som f.eks. Pro, Underground, Chillout (?) og den siste saken.

Skal det være mulig at flere representerer samme land?

Hvilken vanskelighetsgrad skal vi spille med?

Hvor lenge dere synes hver omgang skal vare. Altså hvert 45 min.

Er synd jeg ikke får laget poll og sånn men det funker vel. Noen innvendinger om hva jeg ellers skal ha med?

Har ingen måte å få bekreftet resultatet på men regner ikke med at dere cheater og tuller.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Har forresten flere forslag på turneringer men da må vi få laget custom games som bare de vi kjenner kommer inn på men funker det nå? Mener f.eks. team match på PGR3 over f.eks. 10 baner og Team Deathmatch på COD2 men først må vi få sett opp denne touren blir fet.

Håper forresten at Gamer.no kan prøve å arr. noe slikt i fremtiden siden det sikkert blir mye bedre. Synd at jeg ikke har tilgang på noen premier og :(

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Melder på meg selv og, blir noen poster men vil ikke editere meg inn fordi jeg synes det blir litt mer rotete

Nick: Kannath

Land du vil representere: Norge

Hvilket "area" du er i: Recreation

Skal det være mulig at flere representerer samme land? Ja

Hvilken vanskelighetsgrad skal vi spille med? semi-pro? :p

Hvor lenge dere synes hver omgang skal vare. Altså hvert 45 min. 4 eller 6 minutter

Grunnen til at jeg skulle ha med zone/area er i tilfelle jeg ikke finner ett program til å lage grupper automatisk så vurderer jeg å putte etter zone. Er jo ikke morro med superpro folk og en som ikke er like god (f.eks. meg) slik at det blir lite spenning :o

Lenke til kommentar

Heisann, hvilken dag vil passe for dere egentlig? Neste helg skal jeg til Hemsedal (120 stk som drar sammen men NP, vi ekke fra bærum :p)

Passer Lørdag eller Søndag best for dere? Eller skal vi ta det imorgen? Blir iallfall kort påmelding da, kan selv ikke midt i uka.

Lenke til kommentar

Er jo mulig og lage en termin liste. Så spiller de som står oppført mot hverandre når det passer dem innen en vis dato eks 3 dager lr no. Så går vinneren videre så varer neste runde i 3 dager lr no, slik at man kan spille når det passer alle.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...