jamboesh Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hei, jeg har denne AMD Athlon 64 Processor 3700+2,2ghz MSI K8 Neo2 hk 2gb Kingston value ram Saphire Radeon X800 skjermkort 580w Hiper psu 2x200 gb WD hdd 1x160 Samsung hdd Sony dvd rw dw -q28a (brännare) Raidmax kabinett hvis jeg vil förbättra det med en til cd eller dvd er det lurt att kjopa en till Sony(eller NEC)cd-dvd brännare som jeg har nå? eller kun cd/dvd spelare? prisen er i stort sätt samme. en dum spörsmål til... kan jeg se på TV gennom pcén hvis jeg monterar TV kort? i så fall hvilken tv kort anbefales? Takk for alle svar Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hei! vist det ikke er så mye forskjell på pris så er vel en til dvd-brenner av samme merke NEC? det beste.. men det er vel forskjellige meninger om. Angående TV/Videokort, spørs vel i hvordan prisklasse man hadde tenkt på. Hva med http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=147405 kansje litt dyrt. Et billigere http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=149009 Men det er mange andre kort og velge mellom vist man vil ha et annet. Endret 3. januar 2006 av ShyFx Lenke til kommentar
jamboesh Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 takk for svaret, apropå dvd brennarn,vad er fordelen eller nackdelen med at ha 2 brennare av samme merke? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei! Det er vel ikke noe ulemper, fordelen er vel at man har to like brennere. Eller vist det skulle bli feil på den ene så har man den andre som man kan bruke og som er av samme merke. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) kjøp enten nec eller benq dvd brenner edit: ja har begge selv og mener benq er best av de Endret 5. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) kjøp enten nec eller benq dvd brenner 5387847[/snapback] Jeg har prøvd begge og støtter forslaget Endret 5. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå