kripet Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hei har ett thermaltake kabinett v2000 og asus HK med en p4 3ghz og et asus 6600gt har tenkt på disse delene Radiator - Black Ice Pro 2 Radiator Dual 240x120mm er dette en bra radiator Pumpe Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe er denne pumpen bra? trenger jeg et rele for denne slik at den starter når pcen slås på? Vanntank AC vanntank, "aquatube", Titan er dette en grei tank? Kjøler cpu AC vannblokk, CPU, "cuplex PRO" er dette en grei kjøler til cpu, og passer denne til p4? Kjøler gpu ? hva passer til mitt asus 6600GT Radiator vifter Papst vifte, 94m³/time, 26 dB(A) Er disse viftene greie og støysvake? Rad gitter AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240 vanntank deksel AC brakett, for "aquatube", stål Hvilken kjøler trenger jeg til CPU og GPU Hva slags nipler og slanger trenger jeg ble mye spørsmål her men jeg er grønn på vannkjøling Hvor er det best å montere radiatoren? har tenkt å montere den i toppen på kabinettet. Endret 3. januar 2006 av kripet Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg vi nesten foreslå at du tar deg tid til å lese igjennom de utallige trådene omkring det samme temaet. De komponentene du har linket til er ypperlige, men jeg vil allikevel anbefale deg å sjekke flere webshops. Som "førstegangs" vil jeg kanskje råde deg til å kjøpe et ferdigsett, det er nemlig ikke barebare å sy sammen de riktige komponentene i første omgang. Lenke til kommentar
kripet Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg vi nesten foreslå at du tar deg tid til å lese igjennom de utallige trådene omkring det samme temaet.De komponentene du har linket til er ypperlige, men jeg vil allikevel anbefale deg å sjekke flere webshops. Som "førstegangs" vil jeg kanskje råde deg til å kjøpe et ferdigsett, det er nemlig ikke barebare å sy sammen de riktige komponentene i første omgang. 5380548[/snapback] har sett på ferdigsett, og har lest en del tester. det jeg er emst usikker på er hvilke blokker som passer til cpu og gpu. resten ser jo rimelig greit ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå