magnekd Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Noen som har erfaring med, eller tanker om dette kabinettet med 400W strømforsyning? Nexus Breeze 400 Watt 400W skal holde til systemet mitt, ellers er jo 500W et alternativ. Spørsmålet er først og fremst om det er verdt det til denne prisen? Eller om man heller bør kjøpe kabinett og PSU separat. Takk, takk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er jævli stille da!! Jeg trenger bare å skifte ut noen vifter og da tror jeg neppe jeg hører stort! Kjøpte det med 500w, virker som at den funker veldig bra! Litt trangt hvis du har mange hd's osv men jeg anbefaler dette! Verdt alle penga Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Så det "live" på datakjeden, og det var mye større enn jeg hadde trodd. Men det så helt rått ut! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Også har det kun 2 vifter!! En 120mm i bunden og 1 120mm i strømforsyningen! det er det eneste! Gleder meg til å se hvordan tempen blir til sommern jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå