sx_viper Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei! Har lenge tenkt å kjøpe en bærbar datamaskin, men har ikke funnet den som passer meg best. Har som sagt satt meg en grense på 7000,- men helst så billig som mulig! Skal brukes for det meste til surfing, skolearbeid, film og ørlite spilling (Cs1.6, Dungeon siege 2, etc) -512mb ram eller mer! -Minst 60gb disk -Minimum 128mb skjermkort -Trådløst Nettverk Dette er stortsett alt av krav som jeg har kommet på til nå! Kom med forslag hvis der har! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du kan kanskje sjekke ut bruktmarkedet... Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du sier 128mb skjermkort, delt eller dedikert mener du da? Stor forskjell i både pris og ytelse der! Se gjerne litt rundt på tilbudene nettbutikkene har i disse dager.... Lenke til kommentar
sx_viper Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Ok, trenger ikke fungere på spill, så er samme om det minnet er delt eller ikke.. Hovedsaklig skoleoppgaver, surfing og film skal den brukes til og minimum 512mb ram. Har dere noen forslag? har funnet en del pcer til rundt 6000,-, men vil disse holde ? Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sjekk http://www.whitebox.no/ sin "Otto Fantastico" Skulle ønske at hw.no kunne ha testet den. Lenke til kommentar
sx_viper Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Hei! Så i Hjemme pc tror jeg det var, der hadde de testet en bærbar fra whitebox, og den så veldig lovende ut. Kostet rundt 5000,- Noen andre som har sett den? Men tenker litt på skjermkortene som er i de; Noen som kan si litt om hvordan f.eks x600 på en bærbar tilsvarer i en stasjonær, samt det integrerte skjermkort løsningen til intel, hva klarer de å kjøre? Er de så "dårlige" at de ikke kan kjøre gode gamle cs engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå