Wackee Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hei! Har eit problem: I dag fekk eg meg ein ekstern harddisk. Stolt som eg var, gjekk eg for å vise den til ein kompis. Hos han la eg inn filmer og seirer, som er lovlige (ifølge han) Då eg kom heim, skulle eg inn å sjå korleis filmer som var lagt inn. Men først skulle eg legga over nokon som eg hadde på C: disken. Når det var gjort, skulle eg inn å sjå på filmene. Alle andre mapper fungerer heilt fint, men ikkje den der alle filmene ligger. Mappa er på ca 70 GB Og med ein gang eg går inn på mappa, ser eg alle mappene med filmer i. Etter det får ein feilmelding: explorer.exe explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. ModName: xvid.ax Det første som falt meg innn var at det var ei fil som var lagt inn som skapte problemer. Er det nokon her som kan hjelpe meg med dette? Takker Ps: harddisk er LaCie P3 250 GB, men trur ikkje det er harddisken som det er noke galt med. Edit: Formaterte den med en gang til NTFS med hutigformatering, var et dumt? Endret 3. januar 2006 av wackee Lenke til kommentar
Jonacatt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hehe, det var ikke så lurt nei. Nå har du hvertfall sletta allt du har inne på harddisken. Litt dumt hvis du hadde viktige ting der Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 hehe, det var ikke så lurt nei. Nå har du hvertfall sletta allt du har inne på harddisken. Litt dumt hvis du hadde viktige ting der 5384792[/snapback] Nei, du skjønner ikkje. eg formaterte den med ein gang eg fekk den fra der eg kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå