Kannath Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Noen som vet åssen jeg kaster meg til siden? har gulla noen ganger men nå prøvde jeg å holde pil til siden for å kaste meg men nei Noen spesiell knapp? Forskjell på å kaste seg høyt/lavt? edit: tapte en kamp pga keeper stupte i spillern til nederlenderne edit 2: BTW, det var Ruud som filmet når jeg tenker meg om ,jeg som gjør Noreg stolt og greier. Vinner mot argentina etter å ligge under 2-0 OG ha utvist spiller samt bli presset hele kampen. PWND Endret 3. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du velger jo bare høyre eller venstre på venstre analog stikke;) Du trenger ikke å trykke på noen ekstra knapper. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen som vet åssen jeg kaster meg til siden? har gulla noen ganger men nå prøvde jeg å holde pil til siden for å kaste meg men nei Noen spesiell knapp? Forskjell på å kaste seg høyt/lavt? edit: tapte en kamp pga keeper stupte i spillern til nederlenderne edit 2: BTW, det var Ruud som filmet når jeg tenker meg om ,jeg som gjør Noreg stolt og greier. Vinner mot argentina etter å ligge under 2-0 OG ha utvist spiller samt bli presset hele kampen. PWND 5380086[/snapback] Tror du må velge retning OG trykke på B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå