Neonblue Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Om jeg skulle gi bort en Mp3 spiller til deg, hvilken av disse ville du ha valgt? Ipod Nano eller Creative Zen Micro ? Lenke til kommentar
Neonblue Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Apple nano har masse stæsj som man egentlig ikke trenger på en MP3 spiller, mens Creative zen har mer plass og har mindre tull og tøys. Nano'en ser ganske fin og lett ut men - litt dyr og dårlig kapasitet. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nano. Creatives programvare for synking/overføring er rett og slett for dårlig. Og Nanoens passform er i en klasse for seg. Men Creatives spillere er bedre på batteri og på motstand mot riper. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nanoen, helt klart nanoen. Lenke til kommentar
Neonblue Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 huh trodde dere skull gå for creativen jeg Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg ville tatt cretiven. Syntes ikke programme til og over føre sanger med er noe vanskelig jeg, lyd kvalitet er også kjempe god (litt kjipt at den ikke har fargeskjerm da...). Man får også mye mer mine for pengene ved kjøp av creativen. Men Ipod nano er jo en flash spiller derfor den er så mye dyrere plus at den har farge skjerm. Liker ikke designe på Nano heller jeg.. Endret 4. januar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Syns ipod har gjort det meget bra i det siste, var tidligere skeptiske til de men de nyeste lanseringene har vist det motsatte. Den er minst og stiligst. Tror du får med en beskyttende overdel på nano forresten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du skal vist få en slags veske med nå. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 kjøp noen søte sokker, nano en blir bevart ;D tenkt å skaffe en selv tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå