Gå til innhold

GeForce 4 Ti4600 128mb DDR, "Ultra/750XP".

Maniac

Anbefalte innlegg

Jeg vruderer å kjøpe dette kortet i løpet av uka. Er den noen som kan gi meg noen komentarer (positive ogeller negative) slik at jeg er blir 100% sikker på om jeg tar dette kortet. Hvordan er det med overklokking av dette kortet, støy, osv...

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da det Gainward kortet der er meget bra, men husk å ta det kortet som er uten firewire da folk har opplevd litt dårligere ytelse på det kortet. Hvis du da ikke har behov for firewire selvfølgelig..

Men på en annen side: Når du først skal betale så mye for et skjermkort så koster det ikke så altfor mye mer for et Radeon 9700Pro heller... Bare en tanke :smile:

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Kjøpte kortet med engang det kom. Det holdt ca i 2 uker før det var dødt. Har hatt et par bekjente som hadde problemer med det sammme. Alle leverte det inn og fikk nytt uten spørsmål. Det nye har virket utrolig bra. Ble imponert over hvor stille det går. Min Max OC er 325mhz -750mhz

Lenke til kommentar

detta gikk raskt!

tja... jeg kan kanskje kjøpe Radeon istedenfor, men jeg får gf4 ti4600 (uten Firewire selvfølgelig) til bare 3000kr.. plus at jeg betaler kreditt, 500 spenn i måneden. driit bra jo.

Aeternu: harru klart o klokke den til 750Mhz?? Fungerer den helt stabilt....??

takk

Lenke til kommentar
Quote:

Ludde skrev (2002-09-08 19:55):

er det ikke LITT hull i hodet å kjøpe et så dyrt kort, som alikevel er på vei ut ?..

-ti4200 gir mye mer for penga

-samme med 4400

-radeon9700pro er på tampen, og MYE heftigere enn 4600

(-det er dumt å bruke så mye penger på pc :razz:)

Kan ikke si at eg er enig med deg der, Ti4600 vil være bruk bart i minst 2 år til uten noen form for problemer. Eller hva ludde. :grin:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...