cigarazion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Davs herinde, Jeg er ved at se mig blind i tests mm. i min søgen efter det kompakt digitalkamera med den bedste makrofunktion. Billedkvaliteten skal stadig være i top........ Skal bruges ude i naturen både til makro og til landskabsbilleder, men det skal være et kamera som ikke fylder og vejer et ton på vandreturen. Derfor er jeg IKKE interesseret i et spejlreflekskamera, selvom jeg godt er klar over, at det ville give det bedste resultat. Håber på nogle fornuftige bud og gerne med henvisning til tests /anmeldelser, som underbygger kameraet kvaliteter. På forhånd mange tak Ciga Lenke til kommentar
cigarazion Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Er der slet ingen, som har nogle bud på et kamera ? hilsen Ciga Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hva med å vente litt på brukererfaringer med dette produktet: http://www.akam.no/nyhet/digitalkamera/lom..._objektiv/22315 Hvis det tar gode bilder, så er det jo fantastisk med en 23mm ekv i tillegg til en zoom som går til 117mm ekv. Det er åpnet en egen tråd for produktet på forumet. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei! Jeg hadde et Nikon CP 4500 en gang, og det tok supre makro-bilder! Synes jeg da, til mitt bruk Her er det lagt til litt støy. Trolig også lagt på litt støy, husker ikke så godt Supre var kanskje å ta litt i... men jeg synes det var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå