LarZen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har testet utalige mmorpg spill og har funnet ut at jeg liker World Of Warcraft og Everquest2. Everquest 2 kommer jeg til å gi opp da det krever en monster maskin for å kjøre det med bra grafikk og over 6fps når ting blir litt heftig. Men alle sier jo at Everquest 1 er så mye bedre en EQ2...så kanskje jeg må sjekke ut denne pakken når den kommer engang neste uke ++. Noen som har noen tilbakemelding ang EQ? Klikk her for å se spillet Lenke til kommentar
agalate Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har testet utalige mmorpg spill og har funnet ut at jeg liker World Of Warcraft og Everquest2. Everquest 2 kommer jeg til å gi opp da det krever en monster maskin for å kjøre det med bra grafikk og over 6fps når ting blir litt heftig. Men alle sier jo at Everquest 1 er så mye bedre en EQ2...så kanskje jeg må sjekke ut denne pakken når den kommer engang neste uke ++. Noen som har noen tilbakemelding ang EQ? Klikk her for å se spillet 5379901[/snapback] Jeg er vel kanskje blant de mest ihuga EQ1-spillerne på forumet her. Faktisk synes jeg EQ1 er så bra, at jeg selv etter fem år fremdeles bruker mye av fritiden min på det. Jeg har vært innom DAoC, Lineage2, EQ2 og WoW men har alltid kommet tilbake fordi jeg ikke har funnet den samme spillmessige dybden, det velutviklede innholdet og den samme sosiale spillgleden som i EQ1. EQ1 har et enormt univers, og til tross for at det begynner å bli "gammelt", gis det fortsatt ut ekspansjonspakker i hyppig tempo. Hvis du har litt eventyrlyst og liker spill hvor du kan utvikle og bygge karakteren din, er EQ1 et godt valg. Grafikkmessig ligger nok EQ1 en generasjon etter de andre MMORPGene, men det veies opp i massevis med godt og gjennomført gameplay. Mer enn noe annet er EQ1 et sosialt spill, hvor mye av gameplayet er lagt opp til at grupper eller raids skal kjempe seg gjennom utfordringene de stilles ovenfor. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe, og begynne, anbefaler jeg deg å spille på den europeiske serveren "Antonius Bayle". Da blir det enklere å finne andre å spille sammen med, i motsetning til om du skulle ha spilt på en amerikansk server. Send meg en PM hvis du begynner å spille, jeg kan sikkert hjelpe deg litt på vei. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg får se om jeg kjøper den pakken nå det muligens kommer i salg snart. Jeg leste idag at det kommer en ny tillegspakke til EQ og EQ2 neste mnd. Får bare håpe EQ har en bedre gfx engine en det forferdelige EQ2...SWG har samme engine skulle en tro for det er like tungt å kjøre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg får se om jeg kjøper den pakken nå det muligens kommer i salg snart. Jeg leste idag at det kommer en ny tillegspakke til EQ og EQ2 neste mnd. Får bare håpe EQ har en bedre gfx engine en det forferdelige EQ2...SWG har samme engine skulle en tro for det er like tungt å kjøre. 5381763[/snapback] Blir litt OT dette men, skjønner ikke at du kan ha så problemer med både swg og EQ2, Før jeg hadde den maskina jeg hadde nå var jeg borti både EQ2 og SWG og begge spillene kjørtes flott, hadde ikke alt på fult, men syns spillene så flott ut på de innstillingene jeg hadde på, dette var med maskinvare som så slik ut: Ati R9800 Pro P4 2,53Ghz 1024 Twinmos minne. For å si det sånn så skal vedde for at EQ2 ser finere ut på det laveste enn hva EQ f.eks gjør på sitt fulle, får bare en bitteliten følelse av at du overdriver litt Uansett jeg vurdere nemlig å begynne med EQ2 igjen, skal bli kult å se hva den nye maskina greier. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Vel det virker som om SOE sine mmorpg spill kjører en gfx engine som er utrolig tung... Jeg har en P4 3Ghz, 2gb ram og et Ati Radeon 9800XT 256ddr ram og EQ2 sliter altså. Ikke overalt selvf men i byer eller raid plasser...det lagger å hakker og minner alt for mye om hvor ræva det var i gammle dager...for det er jo ikke slik i andre mmorpg spill nå idag. Håper du har hardware til å kjøre EQ2 bra for det er et bra spill.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vel det virker som om SOE sine mmorpg spill kjører en gfx engine som er utrolig tung... Jeg har en P4 3Ghz, 2gb ram og et Ati Radeon 9800XT 256ddr ram og EQ2 sliter altså. Ikke overalt selvf men i byer eller raid plasser...det lagger å hakker og minner alt for mye om hvor ræva det var i gammle dager...for det er jo ikke slik i andre mmorpg spill nå idag. Håper du har hardware til å kjøre EQ2 bra for det er et bra spill.... 5384357[/snapback] Joa, vet at EQ2 krever mye, mer enn andre lignende mmorpg spill, men syns du får det til å virke litt for ektremt jaja, er en stund siden jeg prøvde det sist, så hvem vet kansje noen av de siste patchene har gjort noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå