Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei. Jeg har akkurat bygd en pc. Kan man bruke den gamle harddisken med ferdig installert windows eller må jeg formatere? Takker for svar. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Både ja og nei, har du samme brikkesett i HK ? Iallefall bør du slette ALLE drivere og kjøre reparasjonsinstall med XPèn... Endret 3. januar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis du har byttet hovedkort, så bør du legge inn windows på nytt. Ellers kan du få problemer. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Både ja og nei, har du samme brikkesett i HK ?Iallefall bør du slette ALLE drivere og kjøre reparasjonsinstall med XPèn... 5379918[/snapback] Takker! Jeg tar det som et nei Det er ikke samme brikkesett og jeg kunne i grunn trengt en formatering. Skulle bare teste nypc'n, men det får vel vente Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis du har byttet hovedkort, så bør du legge inn windows på nytt. Ellers kan du få problemer. 5379974[/snapback] Thx. Hvis jeg da legger inn os på en annen disk og booter fra den, vil pcn kjøre selv om det ligger windows på den gamle disken? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis du har byttet hovedkort, så bør du legge inn windows på nytt. Ellers kan du få problemer. 5379974[/snapback] Thx. Hvis jeg da legger inn os på en annen disk og booter fra den, vil pcn kjøre selv om det ligger windows på den gamle disken? 5380020[/snapback] Jepp ! sett gamle disken inn som slave etter du har installert OS på den nye disken. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp ! sett gamle disken inn som slave etter du har installert OS på den nye disken. Takk. Har litt av en "kabal" her nå. Jeg installerer OS på nydisken, kobler til gammeldisken som slave og tar backup, formaterer gammeldisken og legger OS på den Det blir en lang natt. Gjør det noe om disken ligger ved siden av pc'n på en pappeske over natten? Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Gjør det noe om disken ligger ved siden av pc'n på en pappeske over natten? Det går nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå