Movieheart Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har en harddisk på 250 gb, den er delt opp i to partisjoner; begge på 120 gb. Men så har jeg lyst til å partisjonere disse to opp i fire nye partisjoner... Partisjon 1: 30 gb - windows + andre windows programmer Partisjon 2: 30 gb - programmer Partisjon 3: 80 gb - spill Partisjon 4: 110 gb - filmer, musikk, bilder + masse annet Finnes det noen programmer til å gjøre dette uten at jeg må reinstalere windows? Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hvorfor tar du ikke programmene i samme part. som windows... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du kommer muligens til å angre på det etter hvert. Du mister fleksibilitet når du deler disken i småbiter. http://www.pcguide.com/ref/hdd/file/partOrganized-c.html Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Anbefaller og dele disken i 2 biter. PQ Magic er supert prg ja. Men forsiktig med dette programet, kjører du på med for mange valg på en gang så har det en lei tendens til å låse seg.. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 omg...6 partisjoner...blir for mye å holde styr på Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Partion Magic AKIRA 5379827[/snapback] Hvor kan jeg laste ned disse programmene? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Søk... PQ magic må kjøpes. men mulig du finner noen demo ver. som funker fint på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 finner dise her. Paragon Hard Disk Manager har mulighet til dynamisk å endre størrelsen på FAT og NTFS-partisjoner inkludert systempartisjonen. ++ PartitionMagic lar deg partisjonere harddisken http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=16 Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg kan anbefale Acronis sine produkter. Bruker selv Acronis Partition Expert og er veldig fornøyd. Eneste å utsette er at du må betale for det. Programpakken heter Acronis Disk Director nå. Jeg trodde også jeg var kjempesmart i sin tid da jeg delte opp harddisken i mange partisjoner. Ikke noe poeng egentlig. Det er greit å ha en egen system-partisjon/disk, og ha dokumenter/mp3/filmer etc. på en annen partisjon/disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå