carl-kr. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 heisann! hunden min smakte litt på headsettet mitt i jula og det var ikke til å redde trenger et headsett til 3-400kr.det beste til den prisen! kan noen komme med tips? spiller masse! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Åsså den søte lille tassen - hvordan er det mulig?! Koss SB45 - er meget fornøyd med både lyden og mic. mvh r.- Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 heisann! hunden min smakte litt på headsettet mitt i jula og det var ikke til å redde trenger et headsett til 3-400kr.det beste til den prisen! kan noen komme med tips? spiller masse! 5379809[/snapback] Sennheiser PX100 før du til ca 350 på HiFI-klubben. Meget bra- et bedre alternativ til Koss Porta Pro pga. mindre "boomy" bass. CD Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Åsså den søte lille tassen - hvordan er det mulig?! Koss SB45 - er meget fornøyd med både lyden og mic. mvh r.- 5379831[/snapback] ja jeg må prøve å ikke la tingene mine ligge å slenge sjekka det headsettet.fått gode omtaler. eneste - er at det er mic...bruker aldri mic så den blir litt "overflødig" og i veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå