Rage_Hunter Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Som dere sikkert vet, så er Halo 3 ventet Q2 i 2006, men som sikker dere også vet så er PS3 ventet da også. Det er faktisk slik at disse to har AKKURAT samme release dato. Dette kan bety en av mange ting, men jeg ruller av gårde med de to mest sannsynlige. 1.Elleville tenåringer som slår hverandre ihjel med X360 kontroller for å få tak i både en PS3 og Halo 3. (Den mest sannsynlige) 2. Siden de har samme release dato, så er jeg litt redd for at kanskje Bungee har forrådt X360 og gått for både X360 og PS3 Hvis noen har noen mulige svar eller referanser som kan få meg til å slutte å bekymre meg for at Halo 3 ikke blir et "X-Box 360 Only" spill, så svar! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg tviler sterkt på at Halo kommer til PS3, det ville jo vært som om Mario kom til Xbox Det er noe som bare ikke stemmer. Selvsågt så det jo hende at bungie har blitt grådige. Jeg tviler også sterkt på at det faktiskt kommer ut i tide. Som kjent så ble jo halo to forsinket med ... ja, det ble en stund å vente for oss fans. Jeg for min del stiller meg derfor tvilende til release datoer for dette spillet. Anyway, jeg unner ikke alle playstation spillere ett slikt spill Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 PS folka har GTA - serien og XboX 360 (vi) har Halo - serien. Og det er forhåpentligvis sånn det fortsetter å være Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nå har det seg sånn at GTA finnes både til Xbox og PC da... Det som er mer eget for playstation er Final fantasy, selv om de også kommer til Pc såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Bungie holder jo tett sammen med Microsoft også da, så kanskje vi er sikret? Eller så prøver Microsoft seg på et stikk ved å skjære seg inn i PS3'ns marked? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Selfølgelig blir det 360 only, Bungie eies av Microsoft. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Microsoft kan også bli grådige, mange PS3 fans som sikkert gjerne skulle ha hatt Halo. Mye vil ha mer vøtt Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Microsoft kan også bli grådige, mange PS3 fans som sikkert gjerne skulle ha hatt Halo. Mye vil ha mer vøtt 5380102[/snapback] Det gjør dem nok ikke. For at folk skal spille halo så må dem kjøpe seg 360. og da blir det mere penger på dem. for folk gidder sikkert ikke kjøpe 360 bare for halo 3. så Halo 3 blir nok et only on xbox 360 spill Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Men Handl3vogn, du må innrømme at det er litt skummelt at de har samme releasedate? Lenke til kommentar
wise Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvordan i all verden har du fått for deg at PS3 og Halo 3 har samme releasedato? Når ingen av de har noe som ligner en releasedato? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 De har samme releasedate, men jeg vedder venstre stortå på at dem ikke kommer ut likt... Garantert en av dem som er forsinka.Og når det gjelder argumentasjonendin handl3vogn, så skjønte jeg ikke helt Som du sier så er det få som gidder å kjøpe x360 kun for halo3, da tjener de mer på å selge det til PS3, ettersom det da også blir kjøpt av playstation spillere. Men men, dette er jo rene spekulasjoner, halo3 kommer ut likt med vista Lenke til kommentar
wise Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ingen vet når halo 3 kommer og ingen vet når PS3 kommer. ingen av de har da noen releasedato! halo 3 er jo for guds skyld ikke en gang offisielt annonsert. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Såpass ja, der ser du hvor mye jeg følger med Bare fulgte strømmen jeg, og tenkte logiskt når jeg lissom fikk vite at dem kom ut likt Driver da ikke kildekritikk for sånne ting på forumer jeg Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Dette må være en av de dummeste trådene på lengre tider. A:Nei Halo kommer aldri på PS3 (Bungie eies av Microsoft). B:Og nei PS3 og Halo 3 har IKKE samme release dato. Ingen vet helt sikkert når PS3 kommer og ingen vet om Halo i det hele tatt kommer i 2006. C:Nei det er heller ikke skummelt om disse to hadde hatt samme release dato, på grunn av A. Endret 3. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva diskuteres her egentlig. Dette har jo blitt kommentert av the man himself. Bill Gates. han ville slippe Halo 3 på samme dag som PS3en kom for å stjele noe av hypen rundt PS3. Det er snakk om markedsføring og markedsandeler. Ingen dum ide på noen måte det. Kan garantere at Bungie ikke går over til multiplatform.Siden en del av de som leverer til Microsoft får lønna si fra microsoft. Altså kjøpt opp av giganten. Er nesten som et noughty dog spill til noe annet en playstation. (vet ikke om noughty dog er eid av sony. Men de er ivertfall i nært sammarbeid) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Om den var offisiell eller uoffisiell så lærte jeg den 11 "en eller annen måned" var den satte datoen, som for all del ikke var sikker. Og Halo3 er jo da offisielt -.- Edit: Takk Bromlexl Det jeg ville høre Endret 3. januar 2006 av Rage_Hunter Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hva diskuteres her egentlig. Dette har jo blitt kommentert av the man himself. Bill Gates. han ville slippe Halo 3 på samme dag som PS3en kom for å stjele noe av hypen rundt PS3. Det er snakk om markedsføring og markedsandeler. Ingen dum ide på noen måte det. Kan garantere at Bungie ikke går over til multiplatform.Siden en del av de som leverer til Microsoft får lønna si fra microsoft. Altså kjøpt opp av giganten. Er nesten som et noughty dog spill til noe annet en playstation. (vet ikke om noughty dog er eid av sony. Men de er ivertfall i nært sammarbeid) 5380270[/snapback] Dette trakk han tilbake, han ville ikke rushe Bungie gjengen til å lage et forhastet spill... Nei, blir heller ikke noen Halo på PS3... Og de har heller ikke samme realesdator...! End of discussion EDIT: Som du sier så er det få som gidder å kjøpe x360 kun for halo3, da tjener de mer på å selge det til PS3, ettersom det da også blir kjøpt av playstation spillere. JO, det er mange som kommer å kjøpe X360 pågrunn av Halo 3. Uansett, hadde de også solgt det på PS3, måtte de også gitt en del av inntekten til Sony, noe jeg virkelig TVILER på at Micro$oft har så jævlig lyst til... Endret 3. januar 2006 av Zyko Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Men Handl3vogn, du må innrømme at det er litt skummelt at de har samme releasedate? 5380162[/snapback] Kan jo være at Ms har planlagt detta for at folk skal kjøpe 360 i steden for ps3 pga Halo3 Endret 3. januar 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) De har samme releasedate, men jeg vedder venstre stortå på at dem ikke kommer ut likt... Garantert en av dem som er forsinka.Og når det gjelder argumentasjonendin handl3vogn, så skjønte jeg ikke helt Som du sier så er det få som gidder å kjøpe x360 kun for halo3, da tjener de mer på å selge det til PS3, ettersom det da også blir kjøpt av playstation spillere. Men men, dette er jo rene spekulasjoner, halo3 kommer ut likt med vista 5380191[/snapback] Det jeg mente var at MS kommer ikke til og gi ut halo3 på ps3 pga de folk som virkelig har lyst på halo3 må kjøpe 360 og da kommer de sikkert til og kjøpe andre spill til 360'n og ms tener jo penger på hvert spill som blir solgt til 360 Endret 3. januar 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 grunnen til at Bill G opprinnelig sa at H3 skulle slippes på samme dag som PS3 var at de ville prøve å ødelegge for releasen av PS3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå