*Magnus* Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hei!.. Kjøpte meg en PHILIPS DVDR3330H DVD opptaker i dag.. så sto det "Zone2"... altså ikke zonefri.. men selv om jeg viste det, spurte jeg han som sti i kassen, om det var zonefri eller ikke... han sa at den var ikke zonefri. MEN! at man kunne få tak i en "kode" på nettet som "unlocker" den til og bli zonefri.. er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i denne koden? vil så gjærne ha zone fri -takk EDIT: lol fant det Endret 3. januar 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvordan gjorde du dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Henta ned en kode fra en DVD Hacker side... man mister garantien når dette gjøres da... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Henta ned en kode fra en DVD Hacker side... man mister garantien når dette gjøres da... 5406711[/snapback] stemmer det. vet ikke med garantien.. han bak disken sa at jeg kunne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå