Pålny Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Har sett på dette TVkortet: http://romex.no/catalog/product_info.php?c...products_id=214 Er dette sånn en kobler til TVen, med Gul, Rød og Hvit kabel, eller er det sånnen ser rett på PCen med? Endret 3. januar 2006 av Pålny Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg synes rett og slett spørsmålet ditt er litt merkelig formulert. Hva vil man med et tv-kort for å koble på tv? Det der er et kort som man stikker inn i PCMCIA-porten på laptopen, også kan man se tv på laptopen... Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg synes rett og slett spørsmålet ditt er litt merkelig formulert. Hva vil man med et tv-kort for å koble på tv? Det der er et kort som man stikker inn i PCMCIA-porten på laptopen, også kan man se tv på laptopen... 5379696[/snapback] Jeg har sett på nettet, og det finnes noen som kan kobles til tven, men det det jeg ser etter er slik enn kan se på PCen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hmm, det finnes vel "tv-er" (altså skjermer) uten tuner, og da trenger man jo tuner. Men den der er for å stikke inn i laptopen din, så du har nok funnet riktig. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Hmm, det finnes vel "tv-er" (altså skjermer) uten tuner, og da trenger man jo tuner. Men den der er for å stikke inn i laptopen din, så du har nok funnet riktig. 5379737[/snapback] Takkar for hjelpa;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå