Gå til innhold

Nytt skjermkort 7800gt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men er dette kortet på likt nivå som f.eks pov og xfx 7800gt?

vurderer selv å kjøpe jeg

5379787[/snapback]

Det er på likt nivå med alle 7800GT kort utenom de kortene som er klokket fra fabrikken, xfx 7800GT er klokket rett ifra fabrikken 50mhz på kjernen og minnet og er derfor litt raskere. Men du kan klokke det 7800GT kort fort opp de 50mhz.

Endret av Itnux
Lenke til kommentar

Korleis er det å bytte ut kjøler på dette kortet? Tenkte å bestille eit å putte i htpc'en min, går det bra å få dette støysvakt? Korleis yt kortet i spel(link til test av identisk kort hadde vore gull verdt) og IKKJE MINST purevideo ol. applikasjonar?

Lenke til kommentar
Korleis er det å bytte ut kjøler på dette kortet? Tenkte å bestille eit å putte i htpc'en min, går det bra å få dette støysvakt?

Jeg byttet ut min vifte til en Zalman VGA Fan Copper. Det var ganske lett å bytte vifta, bare man tar det med ro og leser bruksanvisningen først. Hva lyd angår så er den lydløs på "silent mode" med zalman vifta.

Lenke til kommentar

Det ble et slikt kort på meg også, og nå ser det ut til at neshop har solgt seg tom for dette kortet, og har derfor satt ned prisen på andre 7800gt kort. Jeg liker netshop bare bedre og bedre. Handler mer der enn f.eks komplett, psdata og mpx. SHG og databutikken ser også interessang ut, men har ikke giddet å handle der pga noe "rotete" og "upraktisk" design på sidene. Ikke at det har så mye å si, men når man skal sette seg ned å bestille pc-deler når man skal bygge seg PC, synes jeg det er kjempegreit med en enkel og oversiktlig webshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...