ballongen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg skal bruke ca 2500,- på nytt skjermkort. Tenkte å kjøpe Netshop`s ukens tilbud på Geforce 7800gt. Er dette mye for pengene? Kortet koster jo bare 2495 akkurat nå. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ja, der får du mykje skjermkort for pengane, det er sikkert nok! Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er vel det beste tilbudet på det skjermkortet og det er det beste kortet for de pengene. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 men er dette kortet på likt nivå som f.eks pov og xfx 7800gt? vurderer selv å kjøpe jeg Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) men er dette kortet på likt nivå som f.eks pov og xfx 7800gt? vurderer selv å kjøpe jeg 5379787[/snapback] Det er på likt nivå med alle 7800GT kort utenom de kortene som er klokket fra fabrikken, xfx 7800GT er klokket rett ifra fabrikken 50mhz på kjernen og minnet og er derfor litt raskere. Men du kan klokke det 7800GT kort fort opp de 50mhz. Endret 3. januar 2006 av Itnux Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg kjøpte nettop 6800GS for 2000kr. Det kortet ble angrerettsmateriale etter jeg så dette. Et 7800GT kort er på vei i posten Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hehe, skjønner jeg godt vidiware, et 7800GT til den prisen er et godt kjøp! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 jeg kjøpte 7800GT sammen med litt annet stash nå for ca 2 timer siden fra SHG. koster 2673 og er egentlig fornøyd med det. får se hvordan det klarer seg når det kommer! kommer ikke gør om ca 3 uker tho da jeg bestilte en opty 146 og DFI lanparty Ultra-D og opty ikke er på lager! Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Korleis er det å bytte ut kjøler på dette kortet? Tenkte å bestille eit å putte i htpc'en min, går det bra å få dette støysvakt? Korleis yt kortet i spel(link til test av identisk kort hadde vore gull verdt) og IKKJE MINST purevideo ol. applikasjonar? Lenke til kommentar
8ball Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Korleis er det å bytte ut kjøler på dette kortet? Tenkte å bestille eit å putte i htpc'en min, går det bra å få dette støysvakt? Jeg byttet ut min vifte til en Zalman VGA Fan Copper. Det var ganske lett å bytte vifta, bare man tar det med ro og leser bruksanvisningen først. Hva lyd angår så er den lydløs på "silent mode" med zalman vifta. Lenke til kommentar
ballongen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Det ble et slikt kort på meg også, og nå ser det ut til at neshop har solgt seg tom for dette kortet, og har derfor satt ned prisen på andre 7800gt kort. Jeg liker netshop bare bedre og bedre. Handler mer der enn f.eks komplett, psdata og mpx. SHG og databutikken ser også interessang ut, men har ikke giddet å handle der pga noe "rotete" og "upraktisk" design på sidene. Ikke at det har så mye å si, men når man skal sette seg ned å bestille pc-deler når man skal bygge seg PC, synes jeg det er kjempegreit med en enkel og oversiktlig webshop. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Pov kortet er av god kvalitet, hvis man har god nok kjøling så er 540/1200 i siktet. Da yter kortet like bra som et gainward 7800gtx gs Snakker da av erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå