El Netzor Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei! Jeg hadde lyst til og dra på TG06 men er litt ung ennå (12år blir 13 i februar). Så warpzone er vel et bedre valg? Men så har det seg slik at jeg aldri har vært på noen store lan. Jeg lurer litt på hvordan det er her : Er det folk som stjeler pcen min plutseli/deler inni? Er det noe aldersgrense? Kan man spille hva man vil eller må man være med i konkuranse? Ser også at det er DDR dansing der, er det mulig og melde seg på der? (Hvor mye koster det isåfall?) Fins det en overklokking.no rekke der? Takker for svar =) El NetZor Lenke til kommentar
futti Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei! Jeg hadde lyst til og dra på TG06 men er litt ung ennå (12år blir 13 i februar). Så warpzone er vel et bedre valg? Men så har det seg slik at jeg aldri har vært på noen store lan. Jeg lurer litt på hvordan det er her : Er det folk som stjeler pcen min plutseli/deler inni? Er det noe aldersgrense? Kan man spille hva man vil eller må man være med i konkuranse? Ser også at det er DDR dansing der, er det mulig og melde seg på der? (Hvor mye koster det isåfall?) Fins det en overklokking.no rekke der? Takker for svar =) El NetZor 5379606[/snapback] Regner med du kommer fra Stavanger-området siden du nevner warpzone. Det å dra på warpzone i forhold til TG er nok mye enklere. Ved å dra til TG så har du for det første en ganske lang avstand å reise og du må være mye bedre i stand til å ta vare på deg selv. Men så lenge du kan ta vare på deg selv og får lov av foreldre og slik så kan du nok ta turen til TG. Tyverier kan forekomme på større dataparty. Du bør ikke la mobil, lommebok, kamera og andre mindre gjenstander av betydelig verdi ligge igjen på plassen din når du går. Det at folk tar med hele maskiner eller deler som står inni maskinen er veldig sjeldent (har ikke hørt om det). Når det er snakk om laptoper blir saken en annen. Hvis du reiser med andre så bør du holde et øye med utstyret til disse og du bør be de holde øye med ditt når du går vekk (f.eks. handle, sove, do, dusj, osv). warpzone har ikke hatt større problemer med tyveri. Ting har forsvunnet, men har som regel dukket opp senere når folk leter litt bedre gjennom tingene sine. TG har alltid tilfeller av tyveri, men når arrangmentet er så stort kan man ikke forvente annet. Bare for å få det sagt med en gang; begge (les: alle dataparty) har vakter som passer på mer eller mindre. TG har ikke aldersgrense, men personer under 16 år må ha attest fra foreldre/foresatte for å dra (er ikke 100% sikker på alderen). Warpzone har aldersgrense på 14 år, men personer under denne alderen kan komme inn med attest fra foreldre/foresatte. Så aldersgrense blir ikke noe problem for deg. Du kan spille akkurat det du vil på begge. Både på det lokale nettverket og via internett. Anbefaler deg å delta i konkurransene/compoene, det blir alltid morro. TG har de siste årene arrangert Europamesterskap i DDR. DDR Norway (norske "DDR-folk")/Positive Gaming (produsent av DDR-utstyr) stiller med stand i hallen og det blir konkurranse. De har også hatt med maskiner (arkademaskiner, sånne store du finner i bowlinghaller og lignende). Dette koster penger for å bruke. Warpzone ikke hatt DDR på tidligere arrangement, men det var nesten i boks på WZ16. TG har hw.no-rekke. Er ikke sikker på om det finnes en egen ok.no-rekke. Tviler på noen har slikt på warpzone... *puste ut* Langt innlegg.... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Det var en lang post jah! Fikk svar på det meste =) Takk for hjelp! Lenke til kommentar
futti Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jepp, skrive langt for å svare på alt :-) Kjenner godt til begge arrangementene (fra innsiden) så det er ikke noe problem å skriva langt heller... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Skal du på WZ17? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Skal du på WZ17? 5388291[/snapback] Han er nestleder av crewet, eller noe slikt Han er vell så godt som alltid med, jeg har bare møtt han på MetroLAN da. Lenke til kommentar
futti Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Var crewleder for catering på wz15 og 16 (2005). Om jeg blir det på wz17 finner vi utav på årsmøtet (noe som er høyst sannsynlig). Stemmer at jeg er nestleder for MetroLAN. Blir nok blant de som kommer til å utforme wz17 i stor grad. (Forslag eller gode ideer taes i mot med takk... ) Så ja, jeg skal nok på warpzone 17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå