Andeby Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 heisann, dere som ser House uten teksting, får dere med dere hva som skjer - er det ikke vanskelig å forstå de engelske medisinske begrepene? Jeg synes det går helt greit. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 heisann, dere som ser House uten teksting, får dere med dere hva som skjer - er det ikke vanskelig å forstå de engelske medisinske begrepene? Forstår du de medisinske diagnosene selv om du har tekst? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 engelsk dagligtale er jo mye mer medisinsk en norsk, kreft på fagsprøket er cancer, svensker sier også cancer osv. har ikke noe problem med engelsk house uten tekst. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 heisann, dere som ser House uten teksting, får dere med dere hva som skjer - er det ikke vanskelig å forstå de engelske medisinske begrepene? Forstår du de medisinske diagnosene selv om du har tekst? Ja, forstår mye mer med tekst. Uten tekst går det for fort for meg, får bare med meg House sine vittigheter, men ikke hva som direkte i detalj er i veien med pasienten. Noen engelske medisinske ord brukes ikke i Norge, derfor trenger jeg teksting. Men fint at dere synes det går greit for det, jeg må vente til serien kommer på DVD her hjemme. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Av og til kan det gå litt for fort i svingene for meg også, spesielt under "differential diagnosis"-delene Men skulle det være noe jeg lurer veldig på, så går jeg alltid inn på disse to: http://www.fox.com/house/recaps/ http://www.politedissent.com/ - scroll litt ned på siden Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 House er en skikkelig kvalitets serie. Elsker den. Seer på canal +. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 KJempe spennende på slutten av hver episode, når det er "elimination"-tid i hans eget personlige reality show. Alltid like skarp med kommentarene da. Ble til og med litt overasket da han sparket en person i denne ukens episode! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nei, begynner å bli lei det der. Bedre om serien snart kunne ha hatt litt kontinuitet og bare hatt de samme folkene hele tiden. Blir nesten som et realityserie. Sesong 1-3 syns jeg var mye bedre med faste folk. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg tror han ender opp med å beholde alle de tre som er igjen jeg. Olivia blir han hvertfall ikke kvitt, det er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så du tror ikke han ender opp med de han hadde? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dagens episode gjorde det vel ganske klart at de tre som er igjen nå kommer til å bli de nye ducklingene... Lenke til kommentar
someOen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 House M.D. er den beste "sykehussserien". Skal se det på NRK nå om et kvarter elns. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den som går på Canal + den ligger en sesong før NRK sant? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den som går på Canal + den ligger en sesong før NRK sant? Stemmer Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ok, er det kommet nye sesonger av House? Lure på hvem som blir de nye legene til House? Noen vi vet fra før av tror dere? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dagens episode gjorde det vel ganske klart at de tre som er igjen nå kommer til å bli de nye ducklingene... Jeg ble veldig sjokkert da han ikke tok med nr 13. Hun var faglig flink, sa mye glupt og så best ut liksom. Heldigvis hadde House en plan <3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 House velger da ikke folk etter hvor faglig flinke de er Tror jeg venter ett par episoder før jeg svelger ordene mine Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor mange sesonger er det laget egntlig? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De holder på med den 4. nå. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Er det noen som har lyst å lage et fyldig referat fra de 2 første sesongene av House på norske? Hadde satt stor pris på det. Endret 29. november 2007 av jeppjepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå