HeHauken Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg har også fryktet litt denne forandringen. Til nå har det gått greit, men er enig med deg; savner det gamle teamet hans! Håper på det beste fremover. Serien har jo holdt på interessen i over tre sesonger, en prestasjon kun Sopranos har overgått tidligere for min del. Endret 12. oktober 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 [...]Han hadde nok kontroll, ja, men jeg syns det var helt feil av manusforfatterne å skrive en slik scene. Den passet overhodet ikke med den House vi kjenner fra de tidligere sesongene. Han skal jo liksom være en rasjonell hardbarket ateist, som I TILLEGG har hatt nær-døden-opplevelse før (ref: three stories fra sesong 1)! [...] Mener du at det ikke er typisk av House å ikke tro på hva andre sier, men finne det ut selv? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 its not lupus!! Dr. House er genial, jo fordi han er so stygg mot folk men smart for dei, vanskeli å forklare men han er genial Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå ser det vel sånn halvveis ut til at også Cameron vender tilbake, muligens. Synes det er morsomt å se gamle staffet være i en ny posisjon, mer erfarne og kloke virker det som Det viktigste er at de ikke forsvinner helt. :] Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det noen som vet når House tredje sesong kommer ut på dvd, her i norge Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Er det noen som vet når House tredje sesong kommer ut på dvd, her i norge Tror den kommer rundt midten av november. http://www.cdon.com/ Søk på "House MD sesong 3" - der kan du overvåke produktet Endret 18. oktober 2007 av Galdust Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det noen som vet når House tredje sesong kommer ut på dvd, her i norge Tror den kommer rundt midten av november. http://www.cdon.com/ Søk på "House MD sesong 3" - der kan du overvåke produktet Hei! Takk for at du svarte Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 [...]Han hadde nok kontroll, ja, men jeg syns det var helt feil av manusforfatterne å skrive en slik scene. Den passet overhodet ikke med den House vi kjenner fra de tidligere sesongene. Han skal jo liksom være en rasjonell hardbarket ateist, som I TILLEGG har hatt nær-døden-opplevelse før (ref: three stories fra sesong 1)! [...] Mener du at det ikke er typisk av House å ikke tro på hva andre sier, men finne det ut selv? Vet ikke om jeg helst skjønte spørsmålet ditt, men... Jeg mener at når House først har gjort seg opp en mening om saker og ting, så er det så og si umulig å forandre hans mening. House utelukker som kjent helt en eksistens av noe mer enn det man kan sanse selv her og nå, så derfor mener jeg den "stikkontakt"-episoden var en bom fra manusforfatternes side Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tror House ble usikker, og derfor måtte han teste det ut selv for å være på den sikre siden. Han visste jo at han ikke kom til å dø, så det var jo ikke store risken. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hadde vært en stor tabbe hvis House hadde fått en slags religiøs overbevisning. Hadde ikke akkurat passet til karakteren. Hater når serier tar opp religion på en måte der de prøver å blidgjøre både de religiøse og ateister. har ennå ikke sett en serie fått det til, og er mest til irritasjon. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Serier bør ikke ta med religion! Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hadde vært en stor tabbe hvis House hadde fått en slags religiøs overbevisning. Hadde ikke akkurat passet til karakteren. Hater når serier tar opp religion på en måte der de prøver å blidgjøre både de religiøse og ateister. har ennå ikke sett en serie fått det til, og er mest til irritasjon. Foreløpig har vel serien blidgjort ateister for det meste (noe i hvert fall jeg er glad for ), men det skal mye til å feie unna all kristendom som vissvass i et land der 90% er kristne... Men det er jo også det mange amerikanere liker med serien, virker det som: den skaper engasjement og får folk til å le og bli provosert (forhåpentligvis mest leeing ). Man kan i hvert fall ikke følge med på serien hvis man tar seg nær House sine meninger! Serier bør ikke ta med religion! Uenig Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hadde vært en stor tabbe hvis House hadde fått en slags religiøs overbevisning. Hadde ikke akkurat passet til karakteren. Hater når serier tar opp religion på en måte der de prøver å blidgjøre både de religiøse og ateister. har ennå ikke sett en serie fått det til, og er mest til irritasjon. Foreløpig har vel serien blidgjort ateister for det meste (noe i hvert fall jeg er glad for ), men det skal mye til å feie unna all kristendom som vissvass i et land der 90% er kristne... Men det er jo også det mange amerikanere liker med serien, virker det som: den skaper engasjement og får folk til å le og bli provosert (forhåpentligvis mest leeing ). Man kan i hvert fall ikke følge med på serien hvis man tar seg nær House sine meninger! Serier bør ikke ta med religion! Uenig Ganske enig meg deg. Forresten synd at det ikke er House denne uken Endret 20. oktober 2007 av HenHau Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sesong 4 spoiler! WUHU, Foreman is back Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sesong 4 spoiler! WUHU, Foreman is back Spoilersvar: Tja, spørsmålet er vel heller hvor lenge. Var jo snakk om at skuespillerne skulle bli byttet ut før sesongen, kanskje dette bare en mykere overgang? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spoilersvar: Tja, spørsmålet er vel heller hvor lenge. Var jo snakk om at skuespillerne skulle bli byttet ut før sesongen, kanskje dette bare en mykere overgang? Spoilersvar på spoilersvaret: Neida, han SKAL bli Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spoilersvar: Tja, spørsmålet er vel heller hvor lenge. Var jo snakk om at skuespillerne skulle bli byttet ut før sesongen, kanskje dette bare en mykere overgang? Spoilersvar på spoilersvaret: Neida, han SKAL bli Spoilersvar på spoilersvaret til spoilersvaret: Håper du har rett! Lenke til kommentar
nAD Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 RE: RE: Spoilersvar Esj, likte ikke Forman. Derimot (blonde) Cameron *notch notch* Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 RE: RE: Spoilersvar Esj, likte ikke Forman. Derimot (blonde) Cameron *notch notch* Knott Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 heisann, dere som ser House uten teksting, får dere med dere hva som skjer - er det ikke vanskelig å forstå de engelske medisinske begrepene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå