Jakke Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ah crap, skulle ikke sett den. Wilson er en alt for likeable fyr til at han skal dø på den måten. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Intens episode denne uken. Genialt film House hadde laget til Wilson :!: 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Steike for en sesongavslutning det kommer til å bli. Liker forandringer, men dang. Chase slutter og Wilson har kanskje kreft.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sesongslutt nei, her er det snakk om serieslutt. 2 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Sesongslutt nei, her er det snakk om serieslutt. Er nok som du sier, serieslutt ja, tristnok =( Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 I mine øyne er det greit at de avslutter nå. Det er fortsatt moro med nye episoder, men det er ikke det samme som før og det er bedre å avslutte nå enn å prøve å hale ut et par sesonger til. Bare de ikke avslutter med en cliffhanger! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Avslutter de med en cliffhanger etter et sånt løp så legger de opp for en film, eller sinte fans! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Sannsynligvis finner House på noe faenskap og stryker med Trodde nesten det var slutt for ham og serien da han stjal det stoffet som hjalp til med å bygge muskler i foten og endte opp med flere svulster. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg håper House overlever, og finner fred på ett vis, kanskje smertefri også. Men det skjer neppe. Det at det kommer så maneg av de gamle kan tyde på et dødsfall, ergo en begravelse. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser ut som jeg fikk delvis rett. Finner fred.. kanskje, det blir en begravelse. Lenke til kommentar
fjellis Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hva synes folket om avslutningen? Synes den var meget bra :-) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Avslutningen falt i smak Vil ikke si for mye. Så runder av med at det var en god avslutning, dog ikke perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg hadde rett after all. Han fant fred, det ble en begravelse Jeg synes det var synd ikke Lisa Edelstein dukka opp tho Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mangla Cuddy i begravelses scena ja, men alt i alt en fin fin slutt, glad de ikke tok en feig utvei med at han døde Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Synes avslutningen ble bra. House ble omsider endret, hadde han vært den samme gamle hadde han nok neppe gjort dette bare pga. Wilson. Han sa jo også til Wilson noe slikt som "hva nå?", House har liksom ikke vært typen til å la ting foregå på andres premisser. Ikke den beste serieavslutningen jeg har sett, men takk og pris for at den ikke sluttet med cliffhanger!! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Syns det var superb. serieavslutning. Fortsatt veldig trist at det blei slutt på House, men sitter med ein god følelse etter avslutninga... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Wilson har kreft. Vi ser House i en tilsynelatende dødlig situasjon. Skjedde resten kanskje etter døden. De kjører inn i solnedgangen. Det må være deres himmel. *filosofere* 1 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Wilson har kreft. Vi ser House i en tilsynelatende dødlig situasjon. Skjedde resten kanskje etter døden. De kjører inn i solnedgangen. Det må være deres himmel. *filosofere* Jeg er ganske sikker på at han overlevde. Vi så Foreman oppdage nøkkelkortet til House under bordet, og det ble neppe lagt der før brannen. Endret 23. mai 2012 av nypis Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Men hva skal House gjøre etter Wilson dør av kreften? Likte godt at selv om han er vanskelig å ha med å gjøre, så lærte alle noe av han. Endret 23. mai 2012 av chokke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 En trist avsluttning men godkjent, virkelig slutt på en epoke Jeg vil ikke si det var en særlig endring i House, heller en aksept av situasjonen der og da og de 5-6mnd forløpet som lå fremover. Min frykt er at Hugh Laurie har holdt på så lenge med House at han ikke dukker opp på tv-skjermen igjen :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå