Blåbær Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) I tilfelle folk ikke er klar over det, hun nye er hun fra episode 1. Fikk man ikke med seg det, er det på tide å finne en annen serie å følge med på.......... Joda men rart at folk sier hun er hot nå og ikke etter første episode. Endret 19. oktober 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Joda men rart at folk henne hot nå og ikke etter første episode. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Syns starten på sesongen var fresh, med House i fengsel. Er enig med de som mener dette godt kunne holdt på i noen episoder til. Ellers var nyeste episode helt grei, fint å ha 13 tilbake igjen, før hun stakk av IGJEN. Morsomt med Wenthworth Miller i en gjesterolle også. Ellers var episoden bare midt på treet. Men klager ikke. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 I tilfelle folk ikke er klar over det, hun nye er hun fra episode 1. Fikk man ikke med seg det, er det på tide å finne en annen serie å følge med på.......... Joda men rart at folk sier hun er hot nå og ikke etter første episode. Vet at den var hinta litt mot meg da innlegget kan tolkes som at jeg ikke så at hun var fra episode 1. Men jo, jeg visste selvsagt det. Det er ikke alltid kjærlighet ved første blikk vettu. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Minnar om at denne tråden er for diskusjon av House etter amerikansk sendeskjema. Når ein episode er sendt i USA kan den diskuterast her inne utan bruk av spoilertag. Noko anna ville vore tåpeleg. Mitt tips er å ikkje lesa tråden før du har sett episodane som er sendt til no i USA. 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skuffet over den siste episoden, virker kjedelig og masete. Føler nesten for å slutte men regner med at det er den siste sesongen så holder ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ble litt imponert over siste episode. Nå vet ikke jeg om det var min release som var i vel overkant mørk men det var en artig lek med farge igjennom siste episode. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Herlig forandring iallefall, ble veldig positivt overrasket når jeg så episoden. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Var bra ja. Kunne nesten fortelle av de første sekundene at dette kom til å bli en god episode. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Åttende sesong blir siste sesong av House. =( http://www.tvguide.com/News/House-Canceled-Fox-1042903.aspx Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Likte ikke siste episode. Har hatt mange av disse episodene. En eller annen person maa evaluere om House er sinnsyk eller et geni som alltid finner ut til slutt at fordi han redder mennesker saa er det greit. Glad for at dette er siste sesong. 8 sesonger med mer eller mindre det samme plotet i hver episode er nok. Begynner aa bli lei naa. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Trist at dette blir siste sesong av House, har sett alle sesonger opp til flere ganger og gleder meg like mye til hver episode... Synes også at siste episode var rå, liker at dem går ut fra den vanlige ramma i blant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tja, de begynner vist å runne av? En "ending" for Case....Forman har blitt sjef..Trenger vel bare et eller annet med Wilson nå så.. Taub vs. House var ikke dumt i det hele tatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Gahhhhhhhh, skjønte at det var noe med den gutten men luktet faen ikke lunten. DRIT PÅ BOKS! :\ Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Blir kjipt når det sluttet, men "heldigvis" i dette mangfoldet av serier, så dukker det som regel opp en nesten like god serie når en forsvinner.. Det har tross alt gått i åtte år, så det et vel på tide å nøste opp. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, det er på tide at de gir seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Mer spent på hva Hough Laurie kommer til å gjøre etterpå, om det blir å så fremfor kameraet eller bak det. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Mer spent på hva Hough Laurie kommer til å gjøre etterpå, om det blir å så fremfor kameraet eller bak det. Han har jo også en liten mulighet innenfor musikken. Han er jo så absolutt en habil musiker, såvel som komiker. Håper ikke han har glemt sine gamle kunster i løpet av disse åtte årene. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Likte episoden, men ikke de siste 20 sekundene... alle trodde at Lisa Edelstein kom tilbake, så ble jo det avkreftet, så ble det bekreftet at "13" kommer til finalen, og da regnet jo alle med at House skulle ta livet hennes ihht avtalen. Men så kommer slutten på denne episoden, jeg har på følelsen at det ender med noe ikke fullt så bra. I etterkant ser jeg navnene på de følgende episodene: The C word, Post Morten, Holding On, og finalen Everybody Dies. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ser ikke ut som det blir noe happy ending på House nei. Men slik serien er bygd opp, så er kanskje en skikkelig mørk avsluttning veien å gå..... http://www.youtube.com/watch?v=hzUi-Y6GDWA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå