Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obs, hvis du ikke har sett mye på House/ikke vet hva som skjer i denne sesongen og ikke har sett nyeste episoden av House, ikke se i spoiler!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gleder meg til House får nytt team på plass, jeg.

Blir gøy og se om de nye skuespillerene gjør serien bedre eller værre en de som var før.

Lenke til kommentar
Og akkurat nå som jeg har kjøpt meg elgitar da :p

9606974[/snapback]

Bare for deg og håpe at ingen gjør det samme med din gitar som skjedde med House sin :p

 

Edit: O.J: Det er det jeg er gleder meg mest til å finne ut, hvordan de er for serien.

Kanskje de ødelegger hele serien, kanskje de gjør den bedre.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Det kunne faktisk blitt veldig bra. House kunne hatt litt det samme forholdet til Cameron og Chase som han har til Wilson. Jeg tror helt oppriktig at House ikke liker Foreman så godt.

 

House vil jo gi inntrykk av at han ikke liker noen, men Cameron, Wilson, Cuddy og Chase tror jeg han innerst inne har litt sansen for :)

Lenke til kommentar
Vel, med tanke på at det er over 20 episoder igjen av serien visste alle at det kom til å gå bra. Han hadde jo også "kontroll".

 

Han hadde nok kontroll, ja, men jeg syns det var helt feil av manusforfatterne å skrive en slik scene. Den passet overhodet ikke med den House vi kjenner fra de tidligere sesongene. Han skal jo liksom være en rasjonell hardbarket ateist, som I TILLEGG har hatt nær-døden-opplevelse før (ref: three stories fra sesong 1)!

 

Foreløpig har jeg blandede følelser for denne sesongstarten. Håper og tror selvfølgelig på det beste, men jeg liker ikke alle disse nye folka. Savner litt mer av den avanserte medisin-delen av showet, noe vi fikk med Chase, Cameron og Foreman. Også begynner jeg å bli litt lei av de scenene med Cuddy og House, der de står og krangler også ender det alltid med at han får viljen sin... Men Wilson og House-scenene er som vanlig konge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...