nAD Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Deilig start på sesongen dette, meget bra episode! Og ja Hugh Laurie er 90% av serien. Selvom Wilson bidro med 17% i dag Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ser House M.D på NRK1. Veldig god og morsom serie. Skal få med meg den episoden som går i dag Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sesongstarten var knallbra. House slutter virkelig aldri å overaske. Synes det var litt mishandling av Gibsonen dog Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Obs, hvis du ikke har sett mye på House/ikke vet hva som skjer i denne sesongen og ikke har sett nyeste episoden av House, ikke se i spoiler! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gleder meg til House får nytt team på plass, jeg.Blir gøy og se om de nye skuespillerene gjør serien bedre eller værre en de som var før. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som vet når sesong 3 er ute på DVD her i Norge? Ellers må jeg si meg enige med dere: bra sesongstart Og akkurat nå som jeg har kjøpt meg elgitar da Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Likte starten på sesongen. har sett litt på rollelisten til det "nye teamet" hans. kan bli en del spennende karakterer. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Og akkurat nå som jeg har kjøpt meg elgitar da 9606974[/snapback] Bare for deg og håpe at ingen gjør det samme med din gitar som skjedde med House sin Edit: O.J: Det er det jeg er gleder meg mest til å finne ut, hvordan de er for serien. Kanskje de ødelegger hele serien, kanskje de gjør den bedre. Endret 30. september 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Godt å se det er andre House-fanatikere her! Jeg har laget en gruppe på Facebook ved navn "House M.D" dedikert til denne serien Meld dere inn og send invitasjoner! http://www.facebook.com/group.php?gid=5524628061 Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ny episode av House i morgen Gleder meg allerede... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Blir gøy og se om de nye skuespillerene gjør serien bedre eller værre en de som var før. Jeg trodde det var slik at de (Cameron, Chase, Foreman) kom til å komme tilbake til serien, men i en annen kapaistet, altså ikke som House sitt team, men som leger på sykehuset eller no... Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det kunne faktisk blitt veldig bra. House kunne hatt litt det samme forholdet til Cameron og Chase som han har til Wilson. Jeg tror helt oppriktig at House ikke liker Foreman så godt. House vil jo gi inntrykk av at han ikke liker noen, men Cameron, Wilson, Cuddy og Chase tror jeg han innerst inne har litt sansen for Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da gikk det som jeg hadde hørt... de kom tilbake i en annen kapasitet. Håper Kumar, bimboen og gammer'n fra SG-1 blit ansatt :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er vel rimelig obvious spør du meg Klager ikke jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hadde heller håpt nye og ukjente skuespillere. Men syns foreløpig ikke denne sesongen har vært så bra som forrige. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heeere's Osama! Håper på Jessica Alba, jeg Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke jeg... da kommer House nemlig aldri til å få noe gjort Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jævlig fin sang mot slutten der. Alanis Morissette - Not As We Fikk litt Sia - Breathe Me (SFU sesongslutt episoden)-vibber av den =) Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er enig Lord. Passende sang til den episoden. Jeg ble også litt sjokkert når House stakk kniven i stikkontakten. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg er enig Lord. Passende sang til den episoden. Jeg ble også litt sjokkert når House stakk kniven i stikkontakten. Vel, med tanke på at det er over 20 episoder igjen av serien visste alle at det kom til å gå bra. Han hadde jo også "kontroll". Endret 11. oktober 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel, med tanke på at det er over 20 episoder igjen av serien visste alle at det kom til å gå bra. Han hadde jo også "kontroll". Han hadde nok kontroll, ja, men jeg syns det var helt feil av manusforfatterne å skrive en slik scene. Den passet overhodet ikke med den House vi kjenner fra de tidligere sesongene. Han skal jo liksom være en rasjonell hardbarket ateist, som I TILLEGG har hatt nær-døden-opplevelse før (ref: three stories fra sesong 1)! Foreløpig har jeg blandede følelser for denne sesongstarten. Håper og tror selvfølgelig på det beste, men jeg liker ikke alle disse nye folka. Savner litt mer av den avanserte medisin-delen av showet, noe vi fikk med Chase, Cameron og Foreman. Også begynner jeg å bli litt lei av de scenene med Cuddy og House, der de står og krangler også ender det alltid med at han får viljen sin... Men Wilson og House-scenene er som vanlig konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå