Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Så siste tre episodene nå, skuffende slutt på en skuffende sesong, som tok seg opp når 13 kom tilbake forøvrig. Slutten på siste episode var bra, ellers syns jeg episoden var noe uferdig. De morsomme dominante karakterene som Vogel og politimannen mangler som sagt, House burde støtt på flere av dem egentlig.. Samtidig så har Lucas gått ut, noe jeg mener er synd fordi han alltid var artig, og jeg mener at hun nye også har ødelagt en del(HUSKER IKKE NAVNET EN GANG, FÅ HENNE UT, UREALISTISK KARAKTER UANSETT!) Serien tok seg opp litt etter main crewet slutta, men så har det gått stabilt nedover igjen etter Penn forlot serien..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Typisk tomrom-casting rett før en serie tar slutt det der.

 

Kunne nesten kommet en flashback-episode med Kutner neste sesong. Ettersom Kal Penn er tilbake på tv-skjermen på How I Met Your Mother etter at "Kutner" jobba for Prez Obama.

 

Fint å se at Lisa Edelstein (Cuddy) hvertfall har en gjesterolle i en bra serie til høsten. The Good Wife er en god serie, som fortjener alle nominasjonene den fikk i år.

Lenke til kommentar

House M.D er slutt .. likte ikke avslutningen på siste episode. De kunne gjort mye mere ut av det. Det ville vært bedre om de laget siste episode som om det kunne komme flere episoder. Jeg likte serien, men de siste episodene var skuffende.

Lenke til kommentar

Jo, men de kunne fått noen andre inn i som motspiller til Annabelle. Dårlig casting-valg på begge to synes jeg. Kunne heller valgt noen bedre, syntes de ikke passet med hva som ble beskrevet av rollene deres.

 

Hvorfor gi dårlige skuespillere så sentrale roller for å fylle opp plassen som greie/gode skuespillere har hatt før? Det finnes mange greie tv-skuespillere som kunne tatt plasser på serien enn disse to.

 

Denne sesongen kommer til å bli crap. House i fengsel. Ikke noe Lisa Edelstein/Cuddy, og Thirteen/Olivia Wilde blir med i rundt 4 av 23 episoder denne sesongen.

 

Ikke bringer serien tilbake Chi McBride eller Andre Braugher og. Det tiltross for at begge hadde gjort det hvis de fikk tilbud om å returnere på serien.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

På ein måte kan det bli bra med ein forandring. Dei beste episodane er ofte dei som ikkje har så mykje fokus på pasientar. Etter sju sesongar med "It's not lupus" er det ikkje dei medisinske sakene lengre så spanande. Dei er diverre blitt alt for forutsigbare.

 

House-karakteren er det som heile tida har haldt serien oppegåande.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På ein måte kan det bli bra med ein forandring. Dei beste episodane er ofte dei som ikkje har så mykje fokus på pasientar. Etter sju sesongar med "It's not lupus" er det ikkje dei medisinske sakene lengre så spanande. Dei er diverre blitt alt for forutsigbare.

 

House-karakteren er det som heile tida har haldt serien oppegåande.

 

Bare denne gangen er det lupus.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...