SolanGundersen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Så siste tre episodene nå, skuffende slutt på en skuffende sesong, som tok seg opp når 13 kom tilbake forøvrig. Slutten på siste episode var bra, ellers syns jeg episoden var noe uferdig. De morsomme dominante karakterene som Vogel og politimannen mangler som sagt, House burde støtt på flere av dem egentlig.. Samtidig så har Lucas gått ut, noe jeg mener er synd fordi han alltid var artig, og jeg mener at hun nye også har ødelagt en del(HUSKER IKKE NAVNET EN GANG, FÅ HENNE UT, UREALISTISK KARAKTER UANSETT!) Serien tok seg opp litt etter main crewet slutta, men så har det gått stabilt nedover igjen etter Penn forlot serien.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Haha, The Good Wife kuppa Lisa Edelstein. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) FB: Meet HOUSE’s new doctor: Odette Annable - http://bit.ly/rlafRG Say what? Endret 28. juli 2011 av b-real Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er....interessant...? Den siste sesongen har potensiale til å ikkje bli veldig bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Typisk tomrom-casting rett før en serie tar slutt det der. Kunne nesten kommet en flashback-episode med Kutner neste sesong. Ettersom Kal Penn er tilbake på tv-skjermen på How I Met Your Mother etter at "Kutner" jobba for Prez Obama. Fint å se at Lisa Edelstein (Cuddy) hvertfall har en gjesterolle i en bra serie til høsten. The Good Wife er en god serie, som fortjener alle nominasjonene den fikk i år. Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 House M.D er slutt .. likte ikke avslutningen på siste episode. De kunne gjort mye mere ut av det. Det ville vært bedre om de laget siste episode som om det kunne komme flere episoder. Jeg likte serien, men de siste episodene var skuffende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hoppa over haien sier noen. Ny lege som blir med fast i ensemblet i sesong 8. Charlyne Yi er med fast på House til høsten. http://insidetv.ew.com/2011/08/02/charylene-yi-house/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dei måtte ha ein motspelar til Annabelle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jo, men de kunne fått noen andre inn i som motspiller til Annabelle. Dårlig casting-valg på begge to synes jeg. Kunne heller valgt noen bedre, syntes de ikke passet med hva som ble beskrevet av rollene deres. Hvorfor gi dårlige skuespillere så sentrale roller for å fylle opp plassen som greie/gode skuespillere har hatt før? Det finnes mange greie tv-skuespillere som kunne tatt plasser på serien enn disse to. Denne sesongen kommer til å bli crap. House i fengsel. Ikke noe Lisa Edelstein/Cuddy, og Thirteen/Olivia Wilde blir med i rundt 4 av 23 episoder denne sesongen. Ikke bringer serien tilbake Chi McBride eller Andre Braugher og. Det tiltross for at begge hadde gjort det hvis de fikk tilbud om å returnere på serien. Endret 5. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Får litt Scrubs-sesong-9-følelse av heile greia, men eg kan fort bli positivt overraska. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) For all del ja, men jeg føler serien er skuffende blitt. Og at denne sesongen virkelig blir elendig. Å det virker som om at David Shore begynner å gi opp serien og. Endret 5. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som vet hvor jeg får kjøpt sesong 1-7 i én boks? Altså ikke en og en, men alle i en boks? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tror ikke du får med sesong 7, men 1-6 finnes. http://www.amazon.com/House-M-D-Complete-Seasons-Season/dp/B004G7P3KK/ref=sr_1_9?s=movies-tv&ie=UTF8&qid=1312829740&sr=1-9 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hmm.. Der får jeg jo bare 6 cover, ikke i en pakke sånn som her: http://www.happynanalucky.com/house-md-seasons-17-dvd-boxset-p-569.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Mer elendighet for House? Oliva Wilde (Thirteen) forlater serien i starten av sesong 8 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Vel, promoen for den kommende sesongen gjorde det hvertfall klart for at dette er en serie jeg sansynligvis kommer til å spare opp. Hvis ikke første episode av den kommende sesongen virkelig er god. Endret 28. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 På ein måte kan det bli bra med ein forandring. Dei beste episodane er ofte dei som ikkje har så mykje fokus på pasientar. Etter sju sesongar med "It's not lupus" er det ikkje dei medisinske sakene lengre så spanande. Dei er diverre blitt alt for forutsigbare. House-karakteren er det som heile tida har haldt serien oppegåande. 1 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 På ein måte kan det bli bra med ein forandring. Dei beste episodane er ofte dei som ikkje har så mykje fokus på pasientar. Etter sju sesongar med "It's not lupus" er det ikkje dei medisinske sakene lengre så spanande. Dei er diverre blitt alt for forutsigbare. House-karakteren er det som heile tida har haldt serien oppegåande. Bare denne gangen er det lupus. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mer elendighet for House? Oliva Wilde (Thirteen) forlater serien i starten av sesong 8 Likte egentlig ikke den karakteren så mye. Syns fortsatt at House x Cuddy var en stooor stooor feil. Utrolig teit. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare denne gangen er det lupus. Likte den previewen. Ser ut som de kanskje kan få til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå