Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Donald Lougue! :love:

 

Bye Martha.

 

Likte episoden i dag. Tilfeldigvis så brukte jo Californication akkuratt samme låt i sesongfinalen som House brukte her i siste episoden til Martha.

 

Hele opplegget til House og Wilson lo jeg litt av, spesielt når Martha også var på kontoret med Wilson. Å de lydene House kom med når han lekte med bikkja. :p

 

Synd at hvis det blir en ny sesong, så kommer ikke Wilson til å være med. Hvertfall ikke for fullt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva syntes dere egentlig om dagens (eller gårsdagens, om du ser det slik) episode? Jeg driver å ser igjennom de tidligere sesongene, er vel på 2x10 akkurat nå, og må egentlig si jeg foretrakk de tidligste sesongene. Men det må vel egentlig være slik, etter hvert er mye av det som går an gjort og man må ty til nye ting. Syntes forøvrig det hele på slutten av dagens episode var interessant, men ikke så mye annet.

Lenke til kommentar

Personligheten er fortsatte det samme, penger eller ikke penger.

 

Også Thirteen da, "we are who we are, lotteries are stupid". Hva tror dere hun mente med det?

 

People never change ;)

 

Er på samme spor jeg så. :) Tror også at lotteriet kan være relatert til sjangsespill, at noen tar en råsjangse på å forandre seg, men i bunn og grunn er de enda den samme.

Lenke til kommentar

Neste episode ser rimelig heftig ut :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=CgdNQOkxxwQ&feature=related

 

Gleder meg!!!

Satt meg nettop ned for å kose meg med ny episode av House. Hadde ikke sett noe promo eller noe, så antok at det kom til å være enda en morsom og interessant episode. Desverre ca halvveis inn så måtte jeg bare stoppe og ta en tur ut i frisk luft. Jeg er nok litt oversensitiv for sånne greier, men har aldri hatt noe i nærheten av samme reaksjonen fra noe annen tv serie eller film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...