Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Om jeg noen gang tar selvmord (lite trolig), så blir jeg å smile før jeg gjør det. For tar jeg selvmord, så er det ikke bare fordi livet ikke er noe å ha, men for det etter er noe bedre. Jeg tror det er veldig personlig, etter hvilken grunn til at man tar livet sitt.

 

Men ja, House hadde ingen grunn til å smile før han skulle tatt livet sitt, da han er tilbake på sin destruktive livsstil og dumpa av Cuddy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsom fortsettelse nå.

 

House som en gift mann men samtidig som han har følelser for Cuddy. Samtidig som jeg ser Wilson og Cuddy sammen som ett par, dette bør gi rom for mye drama fremover.

Det begynte jeg og å tenke i denne episoden. Tror det hadde blitt dårlig akseptert av House.

 

Like episoden veldig godt.

Lenke til kommentar

Lurer på om Martha kommer til å bli ødelagt på grunn av dette. Jeg likte den slutten, egentlig den beste slutten på lenge på serien synes jeg. Fant den ikke morsom, men veldig sær og var vel derfor jeg litke den.

 

Likte også House-delen. Har vært litt for mye sukkersøste greier med han og Cuddy denne sesongen, som jeg ærlig talt har likt men blir også litt lei. Jeg liker det gode gamle, Cuddy og House vekk fra hverandre.

 

Gøy at de faktisk lagde en liten Joan of Arcadia-reunion i episoden med å ha med Chris Marquette fra serien med som ukas gjest, denne seriemordern. Dette er serien Amber Tamblyn(Martha) hadde sitt gjennombrudd i.

 

Hun har forresten vært med i The Unusuals som jeg anbefaler alle som liker en miks av komikk og smådrama å se. Det er bare en kort serie, og blir egentlig wrappa opp på de få episodene og. Mye bra skuespillere i den serien, med blant annet Jeremy Renner fra Hurt Locker/The Town.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå begynner det å bli veldig kronglete for serien.

 

For det første, det som kanskje ingen la merke til at jeg skrev tidligere er at House kanskje skifter kanal hvis det blir en sesong 8. Noe som virker mer og mer troverdig med tanke på hvor lite Fox har gjort med casten. Så det er nok mulig at det er NBC som må ta de forhandlingene.

 

Sean Leonard-Roberts(Wilson) er også nå veldig i limbo. Om han skal forsette på en mindre basis, eller gå ut av serien for fullt. Han er allerede blitt satt opp til Broadway-stykke som tar store deler av tiden hans da House spiller inn en ny sesong.

 

Olivia Wilde er også veldig i limbo også. Med tanke på at serien har klart seg uten henne, og at hun kanskje kommer til å øke kravene betraktelig, er det kanskje ikke det beste å ha i disse tider med tanke på økonomien kanalene har.

 

Hugh Laurie er riktignok den eneste som har kontrakt neste sesong, foreløpig. Ikke engang Omar Epps, Jesse Spencer eller Lisa Edelstein har dette.

 

http://www.tvline.com/2011/04/house-nbc-contract-renewal-fox/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...