insolvent Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Litt det samme uttrykket ekskona mi hadde! 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Attn HOUSE fans! Olivia Wilde is back on set shooting upcoming episodes and we're going to sit down with her & Peter Jacobson to answer your questions! Sound off in the official HOUSE forum at - http://bit.ly/fB11QO & your questions might get answered in an upcoming video! - House's Facebook fan-site. Yey, Wilde er tilbake! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 My wish has been granted! Utrolig sterk episode! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg var mer, WTF??!!?! hva faen skjedde her. House synge og danse? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fantastisk episode, utvilsomt den beste episoden i sesong 7. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Storyen var utrolig bra, men syntes det var mye kreativt tullball de blandet inn her. Den scenen med "monstre" og den med sang var helt på trynet i en slik episode syntes jeg. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg sytnes den gjorde seg, for den viste litt mer om hvor glad de er/var i hverandre. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg sytnes den gjorde seg, for den viste litt mer om hvor glad de er/var i hverandre. Enig, bra episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Neste uke: http://www.youtube.com/watch?v=DuHGnBRiJH4 Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 JAJAJAJAJAJAJAA!! House er tilbake på Vicodin! Bare jeg som er overlykkelig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En MEGET artig episode, en av de bedre men. Med tanke på bakgrunnen til hugh laurie så er det rart at det ikke har kommet før. Men er litt skuffet over vokalen hans, det var ikke topp notch. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Flott! Hadde begynt å gå litt lei disse "kjedelige" episodene hvor alt er vel og bra, men ikke nå lenger . Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 GOGO, House! Vidocin + House = ..house? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fantastisk episode i dag! 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Faen for en cliffhanger med balkongen der! Lo som faen til slutt da Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dagens episode syns jeg var en av de bedre. Fy fane ass! Trodde et øyeblikk at dette var slutten på House eller at han ville havne i koma eller noe sånt =P Jævlig bra episode! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hoho, må si tankene gjorde mye de siste fem min. Tenkte at han enten havna i bråk blant de gutta, eller funnet seg en ungjente derifra, invert med alle opp eller noe. Så står'n på balkongen, og med et lite smil, hopper. *Neeeeei*, men så var det bare vann . Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pusta letta ut når han skrek canonball Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg fikk ikke med meg hva han sa, men jeg kom på DinSide's artikkel om norske ungdommer som gjør det i Syden, så når jeg så at han begynte å ta armene til seg, så skjønte jeg hva det var snakk om. Link til DinSide-sak Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Skjønte med en gang når han smilte at han ikke kom til å ta livet sitt, noe som jeg har lært fra Lie To Me. Hvem sier TV-serier ikke er lærerikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå