Sveern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Får håpe hu gir seg i HIMYM og kommer tilbake i House permanent, dog liker jeg hun nye veldig godt. Langt bedre enn Thirteen hvertfall Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hahaha, episk åpning på nyeste episoden Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 artig epsiode idag, drama scenene funket bra idag, ikke et kjedelig øyeblikk Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gleder meg allerede til å se den. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Faktisk godt fornøyd med dagens episode. Ikke at det blei noe gigantiske latterutbrudd, men satt hele episoden med et smil om munnen. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Syns egentlig denne episoden var litt kjedelig.. Satt og klikket fram og tilbake fra House og Facebook / Youtube mellom hele greien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg var veldig fornøyd med dagens episode. Forutsigbar men det var en koselig vri på det hele. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 En meget bra og litt "alternativ" episode. Me like! Veldig artig hvordan han framstilte teamet sitt for klassen ved den ene anledningen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er Thirteen permanent ute av House, ser hun er oppført i sykt mange filmer på IMDB for 2011. http://www.imdb.com/name/nm1312575/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 13 sto iallefall oppført under castingen på introen under forrige episode. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Thirteen kommer nok tilbake en tur eller to, om hun blir fast igjen er en annen ting... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 13 er jo fast forsatt.... Står jo i rulleteksten på hver episode så langt denne sesongen. Står til og med nevnt i de offesielle presseskrivene til episodene denne sesongen: Cast: Hugh Laurie as Dr. Gregory House; Lisa Edelstein as Dr. Lisa Cuddy; Robert Sean Leonard as Dr. James Wilson; Omar Epps as Dr. Eric Foreman; Jesse Spencer as Dr. Robert Chase; Olivia Wilde as Thirteen/Dr. Remy Hadley; Peter Jacobson as Dr. Chris Taub Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg tror 13 bare fikk en permisjon for å jobbe med de to filmene som hun har vært med i. Men, etter det jeg veit skal hun hvertfall fullføre kontrakten som hun har med serien. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Interessant episode, litt mer oldschool over denne! Virker som de går back to basics igjen, flott! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Må si jeg DIGGET den forrige episoden! Gleder meg til å se denne episoden nå. Har hørt mye godt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bare meg som misliker den nye dama i serien? Får lyst til å slå "noe" med balltre hver gang hu åpner kjeften. Camerons moral ble også slitsom i lengden, men hun var i det minste en likandes karakter. Når jeg tenker meg om kan det forresten være at det var utseende hennes som gjorde karakteren likandes, hvem vet. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Synes hun er søt jeg. Hun er en irriterende karakter, men det har alltid vært irriterende folk i den serien. Bare meg som fikk inntrykk av at Cuddy kommer til å dumpe House etter scenen på slutten der? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I det virkelige liv hadde hun vært ganske perfekt utseendemessig iallefall, men syntes kun bare er utrolig irriterende på serien! Æsj... Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet ikke helt jeg. Masters begynner å "gro" på meg, for å bruke et engelsk uttrykk. Jeg likte henne særdeles lite i starten, men jeg begynner å like henne. Vi fikk et litt dypere inntrykk av henne enn bare den irriterende moralprekenen vi har sett av henne tidligere. Dersom serien fortsetter å utvikle henne i samme stil vil jeg påstå at hun vil bli en av de mer interessange personene i serien. Uansett, siste episode var fantastisk. Jeg er glad de valgte å la pasienten dø nå, det gir alltid litt bedre inntrykk av hvordan alle i teamet takler tap. Gleder meg rått til neste episode. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har egentlig ikke helt den store formeningen om henne egentlig. Ja hun er til tider irriterende, men det virker som det er for det beste for teamet. Kommentarene House slenger til henne er diggbare da. Bare meg som fikk inntrykk av at Cuddy kommer til å dumpe House etter scenen på slutten der? Virker nesten alt håp var borte, og hun ikke orket å krangle noe der. Nesten oppgitt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå