Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

13 er jo fast forsatt....

 

Står jo i rulleteksten på hver episode så langt denne sesongen. Står til og med nevnt i de offesielle presseskrivene til episodene denne sesongen:

Cast: Hugh Laurie as Dr. Gregory House; Lisa Edelstein as Dr. Lisa Cuddy; Robert Sean Leonard as Dr. James Wilson; Omar Epps as Dr. Eric Foreman; Jesse Spencer as Dr. Robert Chase; Olivia Wilde as Thirteen/Dr. Remy Hadley; Peter Jacobson as Dr. Chris Taub

Lenke til kommentar

Bare meg som misliker den nye dama i serien? Får lyst til å slå "noe" med balltre hver gang hu åpner kjeften. Camerons moral ble også slitsom i lengden, men hun var i det minste en likandes karakter.

 

Når jeg tenker meg om kan det forresten være at det var utseende hennes som gjorde karakteren likandes, hvem vet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt jeg. Masters begynner å "gro" på meg, for å bruke et engelsk uttrykk. Jeg likte henne særdeles lite i starten, men jeg begynner å like henne. Vi fikk et litt dypere inntrykk av henne enn bare den irriterende moralprekenen vi har sett av henne tidligere. Dersom serien fortsetter å utvikle henne i samme stil vil jeg påstå at hun vil bli en av de mer interessange personene i serien.

 

Uansett, siste episode var fantastisk. Jeg er glad de valgte å la pasienten dø nå, det gir alltid litt bedre inntrykk av hvordan alle i teamet takler tap. Gleder meg rått til neste episode.

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke helt den store formeningen om henne egentlig. Ja hun er til tider irriterende, men det virker som det er for det beste for teamet. Kommentarene House slenger til henne er diggbare da. :D

 

Bare meg som fikk inntrykk av at Cuddy kommer til å dumpe House etter scenen på slutten der?

 

Virker nesten alt håp var borte, og hun ikke orket å krangle noe der. Nesten oppgitt egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...