Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Begynner å bli litt lei introene til hver episode.

Vanligvis er det fokus på en som faller om og ser ut til å "dø", hvor de så plutselig flytter fokuset over på en annen som episoden deretter handler om.

Hvis noen forstår hva jeg prøver å hinte til.

 

Det andre er måten House finner løsningen til sykdommene.

Er så forutsigbart når han snakker med noen av de andre legene, hvor han plutselig bare ser tomt ut i luften og løper til pasienten med en løsning/fix på sykdommen. Forutsigbart og kjedeligt.

 

Synes at House og Cuddy passer godt sammen, bedre enn jeg ville ha trodd.

Likte den nye legen også, passer godt inn i gruppen, sist jeg såg henne må være i en gammel tvserie Joan of Arcadia (2003-2005) og selvfølgelig i filmen 127 Hours.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsom episode, men begynner å bli en smule forutsigbart, ja. Likevel har jeg ikke gått lei ennå, hvilket sikkert skyldes det som utspiller seg mellom de forskjellige karakterene. :) Synes det er morsomt å få et innblikk i hvordan House og resten av gjengen lever utenfor sykehuset også. Liker forresten den nye legen.

Lenke til kommentar

Sesong 7 skuffer en del i mine øyne. Er veldig lite fan av hu nye egentlig... Savner faktisk thirteen...

 

_________

 

Ahh, det var noen bra episoder forrige sesong altså... :) Episode 10, 12 og 14 var blant annet veldig gode.

 

Noen gode sanger jeg har funnet i House-episoder:

Funkadelic - Maggot Brain

The pretenders - Break up the concrete

Jada - American cowboy

 

http://www.youtube.com/watch?v=dh3bleXWaCk

Endret av iHouse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, stor mulighet for at House bytter kanal neste sesong.

 

NBC praktisk talt produserer House, mens Fox egentlig bare sender serien. Å avtalen utgår etter sesong 7 av House. Alikevel gangske sikker på at serien vil forsette på Fox. Siden Fox er nok villig til å betale for at serien får forsette på Fox.

 

http://thevoiceoftv.com/blog/will-season-8-of-house-air-on-fox-or-nbc/29893

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...