-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Begynner å bli litt lei introene til hver episode. Vanligvis er det fokus på en som faller om og ser ut til å "dø", hvor de så plutselig flytter fokuset over på en annen som episoden deretter handler om. Hvis noen forstår hva jeg prøver å hinte til. Det andre er måten House finner løsningen til sykdommene. Er så forutsigbart når han snakker med noen av de andre legene, hvor han plutselig bare ser tomt ut i luften og løper til pasienten med en løsning/fix på sykdommen. Forutsigbart og kjedeligt. Synes at House og Cuddy passer godt sammen, bedre enn jeg ville ha trodd. Likte den nye legen også, passer godt inn i gruppen, sist jeg såg henne må være i en gammel tvserie Joan of Arcadia (2003-2005) og selvfølgelig i filmen 127 Hours. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg liker Huddy, men ikke hvor simplifisert de har gjort diagnostiseringen nå. Før var det hovedfokus i serien, når er det bare en liten del av episodene. Om det fortsetter sånn så er det Mr. House, ikke Dr. House snart. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Agreed, savner at de tar seg litt mer tid til de medisinske mysteriene, istedenfor bare drama hele tiden... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Morsom episode, men begynner å bli en smule forutsigbart, ja. Likevel har jeg ikke gått lei ennå, hvilket sikkert skyldes det som utspiller seg mellom de forskjellige karakterene. Synes det er morsomt å få et innblikk i hvordan House og resten av gjengen lever utenfor sykehuset også. Liker forresten den nye legen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 God damn hu er ikke stygg for å si det slik. Men ja, nei. Håper det går tilbake til gamle takter, helst med Vicodin involvert. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Sesong 7 skuffer en del i mine øyne. Er veldig lite fan av hu nye egentlig... Savner faktisk thirteen... _________ Ahh, det var noen bra episoder forrige sesong altså... Episode 10, 12 og 14 var blant annet veldig gode. Noen gode sanger jeg har funnet i House-episoder: Funkadelic - Maggot Brain The pretenders - Break up the concrete Jada - American cowboy http://www.youtube.com/watch?v=dh3bleXWaCk Endret 27. januar 2011 av iHouse 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Haha, stor mulighet for at House bytter kanal neste sesong. NBC praktisk talt produserer House, mens Fox egentlig bare sender serien. Å avtalen utgår etter sesong 7 av House. Alikevel gangske sikker på at serien vil forsette på Fox. Siden Fox er nok villig til å betale for at serien får forsette på Fox. http://thevoiceoftv.com/blog/will-season-8-of-house-air-on-fox-or-nbc/29893 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.tv.com/house/show/22374/summary.html?tag=shows_list;summary Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.tv.com/house/show/22374/summary.html?tag=shows_list;summary Damn, stod at den kom i dag på imdb. Jaja ... :< Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 IMDB skrives stort sett av frivillige. Litt som wikipedia, så ikke bruk det som en troverdig kilde. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Trist å vente til 7. februar... episodeworld.com Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor har Taub plutselig så lite penger? Vet at de skal skilles, men skjønner det ikke allikevel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det har vært ett tema tidligere fra tidligere sesonger, da han valgte å bytte til ett vanlig legekontor pga kona ville at han skulle ta seg ett skikkelig jobb og få skikkelig lønn. Men det er snakk om litt ekstra overtidslønn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var en ordentlig episode må jeg si. Fikk good old House følelse Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En av de råeste episodene på en stund! Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Bare jeg som savner Jennifer Morrison? Savner Thirteen og da såklart. Som en sa lengre opp hadde det vert litt kos om House begynte på Vicodin igjen. O Også vil jeg at Wilson skal ha en LITT STØRRE rolle enn han har. Ser han jo ikke lenger :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jennifer er opptatt for tiden med How I meet your mother. Thirteen er ment å komme tilbake, aner ikke hvordan men hun tok pause pga Tron. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Savner også Jennifer Morrison. Den overlegent beste kvinnelige karakteren i House. Mest fordi hun er den fineste av de. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Om jeg ikke husker feil, så kommer Cameron og skal spille 2-3 episoder i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå